کد خبر:38759
پ

مشاوران خبیث اطراف عرفان باقری : یه کاری کن اخراج بشی بری پرسپولیس!

در حالی که در ابتدای نقل و انتقالات، عرفان باقری پدیده جوانان استقلال حتی تا مرحله امضای قرارداد داخلی نیز با باشگاه پرسپولیس پیش رفت، اما در نهایت با درایت مدیریت استقلال و رفع برخی سو تفاهم ها این بازیکن به استقلال بازگشت تا به قرارداد 5 ساله ش با این تیم پایبند بماند. او […]

در حالی که در ابتدای نقل و انتقالات، عرفان باقری پدیده جوانان استقلال حتی تا مرحله امضای قرارداد داخلی نیز با باشگاه پرسپولیس پیش رفت، اما در نهایت با درایت مدیریت استقلال و رفع برخی سو تفاهم ها این بازیکن به استقلال بازگشت تا به قرارداد 5 ساله ش با این تیم پایبند بماند. او که در بازگشت مدعی شد فقط حاضر است از آجورلو و سمیعی عذرخواهی کند و نه فرد دیگری، نشان داد هنوز از برخی مسائل در تیم استقلال دلخور است.

مشاوران خبیث اطراف عرفان باقری : یه کاری کن اخراج بشی بری پرسپولیس!

مشاوران خبیث اطراف عرفان باقری : یه کاری کن اخراج بشی بری پرسپولیس!

همه این مسائل باعث شد تا عرفان باقری از تیم جوانان استقلال جدا شود و به تیم بزرگسالان استقلال بپیوندد و با ساپینتو به اردوی ترکیه برود. اما از گوشه و کنار خبر می رسد حواشی این بازیکن که منجر به کنار گذاشته شدنش از اردوی تیم ملی جوانان شد در استقلال نیز ادامه پیدا کرده و ساپینتو عذر این بازیکن را خواسته است.

باقری جوان که ظاهراً هنوز در غرور جوانی به سر می برد و به تصور خود نیمار فوتبال ایران است در مسیری قرار دارد که پیام صادقیان پیشتر آن را طی کرده و در به نهایت نابودی فوتبالش انجامید. مشاوره اشتباه اطرافیانش به این بازیکن جوان ابتدا او را برای جدایی از استقلال هوایی کرد و حالا به نظر می رسد این مشاوره ها در جهتی است که به او گفته شده تا با بی نظمی کاری کند تا کادر فنی او را اخراج کرده و مسیرش برای جدایی از استقلال و پیوستن به پرسپولیس هموار شود.

عرفان باقری به جهت قراردادی که با باشگاه استقلال دارد و دریافتی که از این باشگاه داشته، نمی تواند بدون رضایت باشگاه، قراردادش را فسخ کند و ظاهراً استمرار بی نظمی های او ریشه در تمایلش برای اخراج شدن و جدایی از استقلال دارد.

شاید اگر او حواشی را کنار گذاشته و تنها بر روی فوتبالش تمرکز کند، حتی یکی از مسافرین ایران در جام جهانی 2022 باشد اما با رویه ای که او در پیش گرفته، احتمالاً به زودی به سرنوشت امثال پیام صادقیان دچار خواهد شد.

هر چه که هست، این حجم از بی انضباطی حتی برای مشهورترین فوتبالیستهای جهان نیز بی سابقه است و ظاهراً در پشت پرده این بی انضباطی ها، اهداف دیگری از جمله اخراج از تیم و جدایی پیگیری می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید