کد خبر:9381
پ

مرور همه بی معرفتی های باشگاه پرسپولیس در مورد ستاره های برانکو

بسیاری از هواداران پرسپولیس از موضع باشگاه پرسپولیس و کادر فنی در قبال ستاره های تیم و به طور خاص محمد انصاری که دو بار برای پرسپولیس رباط داد، ناراحت هستند؛ آنها معتقدند باشگاه نباید اینگونه با این بازیکنان که در اوج محرومیت نقل و انتقالاتی تیم را تنها نگذاشتند و علی رغم داشتن پیشنهادات […]

بسیاری از هواداران پرسپولیس از موضع باشگاه پرسپولیس و کادر فنی در قبال ستاره های تیم و به طور خاص محمد انصاری که دو بار برای پرسپولیس رباط داد، ناراحت هستند؛ آنها معتقدند باشگاه نباید اینگونه با این بازیکنان که در اوج محرومیت نقل و انتقالاتی تیم را تنها نگذاشتند و علی رغم داشتن پیشنهادات خوب، پای پرسپولیس ماندند و با دست خالی تا فینال آسیا رفتند، برخورد کند.

 

مرور همه بی معرفتی های باشگاه پرسپولیس در مورد ستاره های برانکو

تبدیل باشگاه پرسپولیس به سمبل بی معرفتی | پهلوان زنده را عشق است ...

علیرضا بیرانوند نیز همین گله را از مسئولین باشگاه داشت. او که بعد از جام جهانی و دفع پنالتی رونالدو بر سر زبان ها افتاده بود با چند پیشنهاد خوب از تیم های اروپایی از جمله دیناموکیف مواجه شد اما به خاطر عشق به پرسپولیس در این تیم ماند(البته مدیریت وقت موظف به بالا بردن رقم قراردادش بود تا این عشق یک طرفه نباشد) و پرسپولیس به واسطه سیو های به یادماندنی او توانست با محرومیت نقل و انتقالاتی تا فینال آسیا برود. اما در نهایت در هنگام جدایی بیرانوند، به شکل عجیبی 1 میلیارد از پرداختی به او به دلایل نا مشخص کسر شد تا بیرانوندی که به خاطر پرسپولیس از بسیاری از پیشنهادات رنگارنگ خارجی گذشته بود، با دلخوری باشگاه را ترک کند.

 

مهدی طارمی و علی علیپور نیز به نوعی از رفتار باشگاه در برخورد با خود ناراحت بودند. طارمی و علیپور هر یک در مقطعی خواستار جدایی از پرسپولیس حتی با پرداخت رقم رضایتنامه شدند اما باشگاه در اشتباهی عجیب با رفتن این دو بازیکن تاثیرگذار به فوتبال اروپا (در دو مقطع مختلف) مخالفت کرد و در نهایت نیز نه از ترانسفر آنها درآمدی به جیب پرسپولیس ریخته شد و نه رضایت آنها در جدایی از پرسپولیس جلب شد. علی علیپور نیز مدتهاست با پیشنهادات مختلف رو به رو بود و از نقل و انتقالات فصل نوزدهم قصد جدایی از پرسپولیس و پیوستن به تیم پرتغالی را داشت اما با جدایی او موافقت نشد.

 

محسن ربیع خواه و محمد انصاری که امروز به عنوان دو خروجی پرسپولیس معرفی شده اند نیز بازیکنان چند پسته تیم برانکو در محرومیت نقل و انتقالاتی بودند و به نوعی به خاطر فشار بیش از حد به آنها، دچار مصدومیت شدند. حتماً به یاد دارید که انصاری در پست دفاع وسط و دفاع چپ و ربیع خواه در پست دفاع چپ و هافبک دفاعی و حتی دفاع وسط به میدان می رفتند و امروز به جای قدردانی از زحمات آنها به واسطه تحمل سختی ها، با اینکه با تیم قرارداد نیز دارند، در خروجی به آنها نشان داده شده است.

 

امید عالیشاه نیز یکی دیگر از سوخته های وفاداری بهپرسپولیس است که در اوج نیاز تیم به بازیکن و محرومیت نقل و انتقالاتی به داد تیم برانکو رسید و با اینکه لقب سلطان پاس گل را یدک می کشید اما به یکباره به نیمکت ذخیره ها پیچ شد تا جا برای بازیکنان جدید باز شود!

 

محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده نیز از دیگر نفراتی هستند که با بی مهری از پرسپولیس کنار گذاشته شدند تا مشخص شود مدیران و کادر فنی پرسپولیس تا زمانی که به بازیکن نیاز دارند، از او درخواست عشق یک طرفه به پرسپولیس می کنند و پس از اینکه نیازشان مرتفع شد، به بدترین شکل ممکن با وی رفتار کرده و موجبات ناراحتی بازیکن و هواداران را فراهم می آورند و شاید بازیکنی مثل شجاع خلیل زاده نیز همین رفتارها را دیده که امروز قصد جدایی از پرسپولیس را دارد چرا که او نیز نمی تواند مطمئن باشد رفتاری که با محمد انصاری شد، با وی انجام نشود چرا که در پرسپولیس، پهلوان زنده را عشق است و بازیکنی که مصدوم شود، به فراموشی سپرده می شود.

 

با توجه به روند موجود احتمالاً کمال کامیابی نیا و سید جلال حسینی نیز نفرات بعدی خواهند بود که مورد بی مهری باشگاه پرسپولیس قرار خواهند گرفت؛ دو بازیکنی که در در زمره پر افتخارترین بازیکنان تاریخ باشگاه به حساب می آیند.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید