کد خبر:37640
پ

مرتضی پورعلیگنجی در مسیر رضا اسدی | بازگشت ستاره ها پس از مصدومیت طولانی

یکی از خریدهای نامدار پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بدون شک مرتضی پورعلیگنجی بود که در ده سال گذشته در مقاطع مختلف یکی از پایه های ثابت تیم ملی بوده است. گل محمدی که قصد داشت در ابتدای فصل گذشته این مدافع را به خدمت بگیرد، به یکباره با مصدومیت شدید او مواجه شد. […]

یکی از خریدهای نامدار پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بدون شک مرتضی پورعلیگنجی بود که در ده سال گذشته در مقاطع مختلف یکی از پایه های ثابت تیم ملی بوده است. گل محمدی که قصد داشت در ابتدای فصل گذشته این مدافع را به خدمت بگیرد، به یکباره با مصدومیت شدید او مواجه شد.

 

مرتضی پورعلیگنجی در مسیر رضا اسدی | بازگشت ستاره ها پس از مصدومیت طولانی

پورعلیگنجی که مدتهاست به واسطه مصدومیت سنگینی که پشت سر گذاشته از فوتبال رسمی دور است در شرایطی به پرسپولیس آمده که رضا اسدی در ابتدای فصل گذشته به این تیم آمد. اسدی نیز اگرچه اسم بزرگی داشت اما به واسطه مصدومیت سنگینی که پشت سر گذاشته بود مدتها از فوتبال دور بود و در نهایت نیز نتوانست در پرسپولیس به موفقیت چندانی دست پیدا کند چرا که او دیگر بازیکن سابق نشد. اتفاقی که برای بسیاری از بازیکنانی که با مصدومیت طولانی مدت مواجه می شوند رخ می دهد و پس از بازگشت، هرگز آن بازیکن سابق نشده و نمی شوند.

پس از انتخاب های بحث برانگیز گل محمدی در فصل گذشته در نقل و انتقالات و باز کردن پای بازیکنانی مثل مهدی مهدی خانی، صفروف، هنانوف، تمیروف، اسدی، ابراهیمی و … در فصل جاری اگرچه برخی چهره های تازه وارد به این تیم اسم و رسم دارند اما در خصوص آمادگی نفراتی همچون بیرانوند و پورعلیگنجی تردیدهایی وجود دارد.

 

گفته می شود دو بازیکن فوق الذکر برای حل مشکل سربازی خود به پرسپولیس پیوسته اند و این در حالیست که هر دو بازیکن با مشکل سربازی مواجه اند و مشخص نیست مسئولین پرسپولیس بر چه اساسی با این دو بازیکن قرارداد بسته اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید