کد خبر:28429
پ

مرتضی فنونی زاده: استقلالی ها صدایم را شبیه سازی کرده اند/ پرسپولیس کاری نمی تواند بکند

مرتضی فنونی زاده پیشکوست پرسپولیس که انتشار ایل صصوتی منتسب به او جنجال زیادی به پا کرده و حتی باشگاه پرسپولیس را وادار به شکایت از پیشکسوت خود کرده است نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داد.   مرتضی فنونی زاده: استقلالی ها صدایم را شبیه سازی کرده اند/ پرسپولیس کاری نمی تواند بکند 🔺برادرم […]

مرتضی فنونی زاده پیشکوست پرسپولیس که انتشار ایل صصوتی منتسب به او جنجال زیادی به پا کرده و حتی باشگاه پرسپولیس را وادار به شکایت از پیشکسوت خود کرده است نسبت به حواشی اخیر واکنش نشان داد.

 

مرتضی فنونی زاده: استقلالی ها صدایم را شبیه سازی کرده اند/ پرسپولیس کاری نمی تواند بکند

🔺برادرم مهدی که سالها بازیکن استقلال بوده درباره عیسی آل کثیر مصاحبه تندی انجام داده اما متاسفانه برخی از هواداران پرسپولیس می‌آیند و به خانواده من توهین می‌کنند. مهدی برای خودش شخصیت مستقلی دارد و من چرا باید بابت حرف‌های او دشنام بشنوم؟

🔺آن صدایی که از من منتشر کرده‌اند شک نکنید دروغ بزرگ و شیطنت استقلالی‌ها بوده است و اعتقاد دارم که صدای مرا تقلید کرده‌اند تا بین من و پرسپولیسی‌ها دشمنی ایجاد کنند. شکایت باشگاه پرسپولیس هم درست نیست و نمی‌توانند ثابت کنند آن حرفها را من زده ام چون واقعاً آن فرد صدایم را تقلید کرده است.

🔺من ۱۲ سال برای پرسپولیس بازی کردم و با این تیم قهرمانی‌های زیادی را تجربه کردم و زحمات زیادی کشیدم و هرگز کاری نکردم که بخواهم پرسپولیسی‌ها و هواداران این تیم بزرگ را ناراحت کنم. فکر می‌کنم برادرم مهدی و استقلالی‌ها از این که سالهاست که نمی‌توانند جان بگیرند ناراحت هستند و عصبانیت خود را به این شکل سر پرسپولیس خالی می‌کنند.

🔺تمام زندگی من پرسپولیس است امیدوارم آن عده از هواداران پرسپولیس که به خانواده من توهین می‌کنند دست از این کارها در فضای مجازی بردارند. سالها بازیکن و مربی پرسپولیس بودند چرا باید این همه ناسزا به خانواده من گفته شود؟ انشالله موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس از من نیز ختم به خیر خواهد شد چرا که خود من جزیی از خانواده پرسپولیس هستم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید