کد خبر:7688
پ

مربی استقلال: پاختاکور بهترین تیم مسابقات است

صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال ایران اظهار داشت: در بازی مقابل الشرطه عراق شروع خوبی نداشتیم، ولی هر چه از زمان بازی گذشت شرایط بچه‌ها بهتر شد و خوشبختانه توانستند نتیجه بازی را برگردانند. بازی مقابل الاهلی عربستان را هجومی‌تر آغاز کردیم و خدا را شکر توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم. او ادامه […]

صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال ایران اظهار داشت: در بازی مقابل الشرطه عراق شروع خوبی نداشتیم، ولی هر چه از زمان بازی گذشت شرایط بچه‌ها بهتر شد و خوشبختانه توانستند نتیجه بازی را برگردانند. بازی مقابل الاهلی عربستان را هجومی‌تر آغاز کردیم و خدا را شکر توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم.

او ادامه داد: به نظرم از بین الوحده امارات، الشرطه عراق و الاهلی عربستان، سخت‌ترین تیم گروه ما تیم الشرطه بود، چون بازیکنان این تیم بسیار جنگنده بودند و خلق موقعیت بالایی داشتند.

مصطفوی در خصوص تیم پاختاکور افزود: به نظر من آماده‌ترین تیم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور است. این تیم، بازیکنان ملی پوش خوبی دارد و بسیار منظم بازی می‌کند و در بازی برابر الهلال مستحق شکست نبود. پاختاکور تیم بسیار جنگنده برابر ما خواهد بود البته استقلال نام بزرگی است و همه حریفان با ترس برابر ما بازی می‌کنند، اما سخت‌ترین قرعه مرحله یک هشتم نصیب استقلال شده است.

مربی استقلال در پایان تصریح کرد: فاصله بازی‌ها کمتر از ۷۲ ساعت است و از نظر فیزیکی هر بازیکن نیاز دارد تا ۴۸ ساعت در شرایط ریکاوری قرار بگیرد. در یک هفته ۳ بازی برای بازیکنان سخت است؛ شاید الشرطه و پاختاکور زمان بیشتری را صرف ریکاوری کرده باشند، اما بازیکنان ایرانی شرایط کمتری برای ریکاوری داشته اند. بازیکنان زیر نظر پزشک تیم ریکاوری کرده اند و سخت کار می‌کنند تا در شرایط خوبی قرار بگیرند و ما تلاش می‌کنیم تا بچه‌ها با آمادگی مناسب وارد زمین شوند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید