کد خبر:43208
پ

مراسم گرمی یا مراسم کیلوگرمی | مسئله این است!

در روزهای گذشته حتماً مطلع شده اید که شروین حاجی پور به واسطه اجرای خانگی ترانه “برای” برنده اولین جایزه حقوق بشر گرمی شد. این اتفاق در حالی رخ داد که برخی در داخل این انتخاب را سیاسی قلمداد کردند و جایزه مذکور را بی اهمیت و بی ارزش خواندند. ادعایی که چندان با واقعیت […]

در روزهای گذشته حتماً مطلع شده اید که شروین حاجی پور به واسطه اجرای خانگی ترانه “برای” برنده اولین جایزه حقوق بشر گرمی شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که برخی در داخل این انتخاب را سیاسی قلمداد کردند و جایزه مذکور را بی اهمیت و بی ارزش خواندند. ادعایی که چندان با واقعیت همخوانی نداشت چرا که شروین حاجی پور جایزه خود را پیشتر از مردم سراسر جهان دریافت کرده بود؛ به طوری که تنها در 48 ساعت، ویدئوی آهنگ “برای” بیش از 40 میلیون بار فقط در اینستاگرام دیده شده بود. و اتفاقاً همین مسئله موجب عصبانیت برخی در داخل و بازداشت موقت شروین حاجی پور شد که چطور با یک آهنگ ساده توانست صدای خود و بسیاری در ایران را به مردم جهان برساند.

عکس شروین حاجی پور برنده جایزه گرمی 2023

این موفقیت جهانی شروین حاجی پور از آن جهت برای عده ای در داخل دردآور بود که علی رغم تبلیغات وسیع در خصوص ترانه “سلام فرمانده” این آهنگ به اندازه آهنگ شروین حاجی پور که هیچ تبلیغات رسمی هم برایش انجام نشده بود، مورد توجه جهان قرار نگرفت اما در کمال شگفتی خواننده آن، در ایام دهه فجر به عنوان چهره برتر فضای مجازی سال 1401 لقب گرفت و جایزه خود را در مراسمی ویژه از استاد مهران رجبی دریافت کرد.

کلیدواژه : شروین حاجی پور

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید