کد خبر:28775
پ

مد جدید در فوتبال ایران: فحاشی کن بعد بگو من نبودم صداگذاری شده!

به نظر می رسد کلیشه جدیدی در فضای مجازی در خصوص رفتار و گفتار شخیت های مشهور فوتبالی در حال شکل گرفتن است.   مد جدید در فوتبال ایران: فحاشی کن بعد بگو من نبودم صداگذاری شده! پس از اینکه ویس لورفته مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس با پیگیری قضائی باشگاه پرسپولیس همراه شد، او […]

به نظر می رسد کلیشه جدیدی در فضای مجازی در خصوص رفتار و گفتار شخیت های مشهور فوتبالی در حال شکل گرفتن است.

 

مد جدید در فوتبال ایران: فحاشی کن بعد بگو من نبودم صداگذاری شده!

پس از اینکه ویس لورفته مرتضی فنونی زاده پیشکسوت پرسپولیس با پیگیری قضائی باشگاه پرسپولیس همراه شد، او مدعی شد این ویس متعلق به او نبوده و صداگذاری شده است تا اینگونه خود را تبرئه کرده باشد.

اما این پایان ماجرا نبود و محمدحسین کنعانی زادگان نیز پس از احضارش به کمیته اخلاق و احتمال محرومیتش مدعی شد الفاظ رکیک به کار رفته در آن کلیپ صدای وی نبوده و صداگذاری شده است. این ادعا در حالی مطرح شد که تا پیش از احضار او به کمیته اخلاق وی هرگز در مقام تکذیب موضوع بر نیامد و به نظر می رسد بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس یا شخصیت های حقوقی نزدیک به او برای فرار از محرومیت به وی این آموزش را داده اند که به کل منکر قضیه شود و با استناد به بی کیفیت بودن کلیپ جنجالی، خطر محرومیت را از خود دور کند.

 

هر چه که هست به نظر می رسد این موضوع در حال تبدیل شدن به یک رویه در بین فوتبالیست ها است که ابتدا یک تخلف را مرتکب شوند و سپس برای فرار از تبعات آن، به نحوی آن را منکر شوند.

پیشتر نیز مهدی رسول پناه رئیس هیئت مدیره وقت پرسپولیس، در انتشار اولین فایل صوتی لورفته از او که تصویری از وی منتشر نشده بود سعی کرد منکر قضیه شود اما پس از انتشار کلیپ ویدئویی صحبتهایش راه حاشا و انکار بر روی او بسته شد.

 

پی نوشت: البته با توجه به عرضه اپلیکیشن های صداگذاری و میکس پیشرفته امکان صداگذاری وجود دارد اما با توجه به لبخوانی کنعانی زادگان به سادگی می توان حقیقت را تشخیص داد .

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید