کد خبر:17873
پ

مدت دوری سید جلال حسینی از پرسپولیس مشخص شد

در بازی روز گذشته تیم پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و در دقایق پایانی سید جلال حسینی مدافع و کاپیتان سرخپوشان دچار مصدومیت شد و از بازی بیرون رفت. سید جلال از پای مصدوم خود ام آر آی گرفت مشخص شده که عضله پای او دچار کشیدگی شده است.   دوری یک ماهه کنعانی زادگان از […]

در بازی روز گذشته تیم پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و در دقایق پایانی سید جلال حسینی مدافع و کاپیتان سرخپوشان دچار مصدومیت شد و از بازی بیرون رفت. سید جلال از پای مصدوم خود ام آر آی گرفت مشخص شده که عضله پای او دچار کشیدگی شده است.

 

دوری یک ماهه کنعانی زادگان از میادین تائید شد

 

مدت دوری سید جلال حسینی از پرسپولیس مشخص شد

مدت دوری سید جلال حسینی از پرسپولیس مشخص شد

تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر موفق شد فولاد خوزستان را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد.

البته برتری سرخ‌پوشان پس از چهار بازی تبعاتی برای آنها داشت و محمد حسین کنعانی زادگان و سید جلال حسینی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شدند.

پس از تست MRI این دو بازیکن کنعانی زادگان دچار کشیدگی همسترینگ درجه دو شده و به همین دلیل دست کم نیاز به ۴-۳ هفته درمان دارد. وی باید از فردا فیزیوتراپی و کارهای درمانی خود را شروع کند.

از طرفی کاپیتان پرسپولیس هم با وجود وضعیت بهتری که نسبت به کنعانی زادگان دارد دچار مصدومیت درجه یک همسترینگ شده اما کادر پزشکی این تیم در تلاش است وی را به بازی بعدی شاگردان یحیی گل‌محمدی مقابل آلومینیوم اراک برساند.

 

بدین ترتیب به نظر می رسد هر دو مدافع میانی پرسپولیس چند بازی باقیمانده پرسپولیس تا نیم فصل را از دست داده باشند و این در حالیست که تنها محمد انصاری در لیست بازیکنان پرسپولیس توانایی بازی در پست دفاع میانی را دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید