کد خبر:10285
پ

مدافع پرسپولیس از میلیچ رکب خورد | راه نادری به سمت تراکتور کج می شود؟

محمد نادری دفاع چپ رونده پرسپولیس که بر سر دو راهی ماندن در پرسپولیس یا پیوستن به استقلال قرار گرفته، شرایطش برای تصمیم گیری در این خصوص روز به روز سخت تر می شود.   مدافع پرسپولیس از میلیچ رکب خورد | راه نادری به سمت تراکتور کج می شود؟ نادری که به واسطه حضور […]

محمد نادری دفاع چپ رونده پرسپولیس که بر سر دو راهی ماندن در پرسپولیس یا پیوستن به استقلال قرار گرفته، شرایطش برای تصمیم گیری در این خصوص روز به روز سخت تر می شود.

 

مدافع پرسپولیس از میلیچ رکب خورد | راه نادری به سمت تراکتور کج می شود؟

مدافع پرسپولیس از میلیچ رکب خورد | راه نادری به سمت تراکتور کج می شود؟

نادری که به واسطه حضور سعید آقایی، بازی کردن به عنوان بازیکن فیکس در ترکیب پرسپولیس را تقریباً محال دیده با توجه به رقم دریافتی پائینی که از پرسپولیس داشته تصمیم به جدایی از این تیم گرفت. مقصد او تیمی بود که بتواند در آن به طور فیکس بازی کند و با زمزمه عدم بازگشت میلیچ به استقلال، او سر از مذاکره با مسئولین استقلال در آورد و به توافقاتی نیز دست پیدا کرد اما روز گذشته شرایط حضور او در استقلال نیز با ابهام رو به رو شد.

هرویه میلیچ در چرخشی ناگهانی مدیران استقلال را در شگفت زده کرد و مدعی شد با دریافت 30 درصد از مطالباتش هم حاضر است به تهران بیاید و قراردادش را تا دو سال آینده تمدید کند. این پیشنهاد میلیچ به منزله بازگشتش به استقلال محسوب می شود و نادری که تصور می کرد با رفتن میلیچ او بازیکن فیکس استقلال در دفاع چپ خواهد بود، اینبار نیز با یک رقیب با کیفیت رو به رو شده تا احتمالاً او فصل بعد را نه در استقلال بازی کند و نه در پرسپولیس!

 

گفته می شود شاید او به تیم سابق خود یعنی تراکتور بازگردد که هم از لحاظ مالی تامین باشد و هم بتواند به عنوان بازیکن فیکس برای تراکتور به میدان برود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید