کد خبر:17876
پ

محمود فکری رکورد استراماچونی را شکست + آمار

روز گذشته تیم فوتبال استقلال در جریان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتور رفت و در این بازی موفق شد ۳ بر یک پیروز میدان شود. شاگردان محمود فکری با این پیروزی توانستند با ۲۲ امتیاز، برتر از سایر رقبا به صدر جدول رقابت‌های لیگ بازگردند.   محمود فکری رکورد استراماچونی را شکست […]

روز گذشته تیم فوتبال استقلال در جریان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتور رفت و در این بازی موفق شد ۳ بر یک پیروز میدان شود. شاگردان محمود فکری با این پیروزی توانستند با ۲۲ امتیاز، برتر از سایر رقبا به صدر جدول رقابت‌های لیگ بازگردند.

 

محمود فکری رکورد استراماچونی را شکست + آمار

محمود کری رکورد استراماچونی را شکست + آمار

🔹این مساله باعث شد تا عملکرد ۴ سرمربی اخیر استقلال یعنی محمود فکری، آندره‌آ استراماچونی، فرهاد مجیدی و وینفرد شفر را در ۱۱ بازی اول رقابت‌های لیگ برتر بررسی کنیم و طبق بررسی‌های انجام شده، محمود فکری بهترین عملکرد را میان این ۴ سرمربی داشته است.

 

در فصل نوزدهم استقلال با آندرا استراماچونی در پایان هفته یازدهم 21 امتیازی بود و در فصل هجدهم استقلال وینفرد شفر در پایان هفته یازدهم فقط 15 امتیاز داشت و امروز محمود فکری در پایان هفته یازدهم با استقلال، 22 امتیاز دارد که بهترین عملکرد استقلال در 5 فصل اخیر رقابتها به حساب می آید.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 19 ژانویه 2021 / 2:52 ب.ظ

    استقلال روی خلاقیت فردی بازیکنانش و تفکرات فیزیکی و غیرتی فکری داره نتیجه میگیره اما با غیرت و … بازی که از نظر تاکتیکی گره بخوره را چه کار میکنید؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید