کد خبر:35581
پ

محمد کنعانی زادگان ممنوع التصویر شد | رسوایی پشت رسوایی!

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی چندی پیش درگیر یک رسوایی اخلاقی بزرگ شد. کنعانی زادگان شاید از از بهترین مدافعان تیم ملی باشد اما این نباید دلیلی بر چشم پوشی روی آبروریزی او می‌شد. کنعانی زادگان پس از رسوایی در سکوت خبری به سر برد تا به حواشی دامن نزند. همین اتفاق و لابی […]

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم ملی چندی پیش درگیر یک رسوایی اخلاقی بزرگ شد. کنعانی زادگان شاید از از بهترین مدافعان تیم ملی باشد اما این نباید دلیلی بر چشم پوشی روی آبروریزی او می‌شد. کنعانی زادگان پس از رسوایی در سکوت خبری به سر برد تا به حواشی دامن نزند. همین اتفاق و لابی گری هایی که اتفاق افتاد باعث شد کنعانی زادگان جریمه عجیبی شود که این موضوع با انتقادات شدیدی انجام شد. اما برخی رسانه ها مدعی هستند شب گذشته صدا و سیما اعلام کرده کنعانی زادگان به دلیل این رسوایی ممنوع التصویر شده است.

 

محمد کنعانی زادگان ممنوع التصویر شد | رسوایی پشت رسوایی!

 

این اتفاق در حالی رخ داده که رسوایی اخلاقی کنعانی زادگان محرز شده اما کمیته اخلاقی فدراسیون فوتبال تنها دو جلسه او را از همراهی تیم ملی در بازیهای تشریفاتی آتی اش محروم کرده و مشخص نیست با حکم ممنوع التصویری این بازیکن، صدا و سیما چطور می خواهد بازیهای تیم ملی در جام جهانی را با حضور او پخش زنده کند؟

به واقع لابی هایی که برای تخفیف در صدور حکم کمیته اخلاق در پرونده کنعانی زادگان صورت گرفت، هتک حرمت به قاموس تیم ملی بود و افکار عمومی نمی پذرید، بازیکنی که شخصیت و فرهنگ حضور در تیم ملی را ندارد و اتوبوس تیم ملی را با مکان فسق و فجور اشتباه گرفته، چطور مجوز ادامه حضور در تیم ملی را گرفته است؟!

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • کوروش 28 فوریه 2022 / 2:05 ب.ظ

    درسته ، بهترین مدافع تاریخ تو اتوبوس پیشرفت میکنه ، نباید جلوشو گرفت ، اتفاقاً عزت و آبروشم کبیره

  • علی هاشمیان 28 فوریه 2022 / 2:41 ق.ظ

    تاکور شود هر آنکه نتواند موفقیت شیر بچه های پرسپولیس کبیر رو ببینه،واقعا متاسفم واسه مکتب حسود و بی منطق کیسه کشا،که یکی از بهترین مدافع های تاریخ ایران رو با حسودی و بخل میخان جلو پیشرفتش رو بگیرن،زنده باد عزت و آبروی فوتبال ایران در سطح بین الملل پرسپولیس کبیر…

  • علی 27 فوریه 2022 / 11:23 ق.ظ

    مطمعن باشید او بزودی انشالله به مدت چند سال از فوتبال محروم و از تیم ملی هم برای همیشه محرو.م خواهد شد . آه چهل میلیون استقلالی در کشور بی در و پیکری مثل ایران او را گرفت و پروردگار یکتا او را رسوا کرد و بزودی او را به مراتب بدتر تنبیه خواهد کرد .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید