کد خبر:40506
پ

محمد محبی پدیده ایران در جام جهانی 2022

محمد محبی مهاجم بوشهری استقلال با عملکرد خوبی که در فصل جاری از خود به نمایش گذاشته نشان داده که می تواند یکی از سهمیه های تیم کیروش در جام جهانی 2022 باشد. محمد محبی پدیده ایران در جام جهانی 2022 در روزهایی که الهیار صیادمنش مصدوم است و کاوه رضایی، مهدی ترابی و مهدی […]

محمد محبی مهاجم بوشهری استقلال با عملکرد خوبی که در فصل جاری از خود به نمایش گذاشته نشان داده که می تواند یکی از سهمیه های تیم کیروش در جام جهانی 2022 باشد.

محمد محبی پدیده ایران در جام جهانی 2022

محمد محبی پدیده ایران در جام جهانی 2022

در روزهایی که الهیار صیادمنش مصدوم است و کاوه رضایی، مهدی ترابی و مهدی قایدی از شرایط آرمانی به دور هستند، به نظر می رسد کارلوس کیروش نتواند چشمانش را بر روی درخشش محمد محبی از استقلال ببندد.

سبک بازی محمد محبی که شباهت زیادی به بازیکنانی همچون ویکتور اوسیمن و ایناکی ویلیامز و خاراستلیا دارد می تواند در بازی های پیش روی ایران در جام جهانی گره گشا باشد.

محبی که بازیکنی تکنیکی، قدرتی، سرعتی محسوب می شود با توانایی حمل توپ عالی و شوتزنی با هر دو پا می تواند یک خطر بالقوه بر روی دروازه هر حریفی باشد. با توجه به مصدومیت سردار آزمون احتمال می رود محمد محبی به زودی به اردوی نهایی تیم ملی برای شرکت در جام جهانی دعوت شود.

کلیدواژه : استقلالمحمد محبی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید