کد خبر:15437
پ

محمدحسین میثاقی عامل تشدید محرومیت عیسی آل کثیر

در حالی که تلاش اول باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت عیسی آل کثیر موفیت آمیز نبود، وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با گذشت بیش از 3 ماه از دوران محرومیت عیسی، دیگر امکان کاهش محرومیت وی وجود ندارد و عملاً بازگشت عیسی آل کثیر در حالت عادی به فروردین 1400 موکول شد اما به نظر […]

در حالی که تلاش اول باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت عیسی آل کثیر موفیت آمیز نبود، وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با گذشت بیش از 3 ماه از دوران محرومیت عیسی، دیگر امکان کاهش محرومیت وی وجود ندارد و عملاً بازگشت عیسی آل کثیر در حالت عادی به فروردین 1400 موکول شد اما به نظر می رسد قضیه به این سادگی نیست و او احتمالاً فصل را از دست خواهد داد.

 

اعتراف عیسی آل کثیر در پخش زنده کار دستش داد | تشدید محرومیت و از دست دادن فصل؟

محمدحسین میثاقی عامل تشدید محرومیت عیسی آل کثیر

عیسی ال کثیر که مهمان حضوری برنامه محمدحسین میثاقی در پخش زنده بازی پرسپولیس و اولسان بود، او در لابه لای صحبتهای خود به موضوع حضور غیرقانونی اش در اردوی تیم پیش از بازی پرسپولیس و شهرخودرو اشاره ای کرد که همین موضوع کار دست آل کثیر داده و به نظر می رسد با افزیش محرومیت رو به رو شود.

 

آرش شکر ریز، وکیل حقوقی فوتبال در همین رابطه گفت: با توجه به اینکه عیسی آل کثیر قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا را زیر پا گذاشته و در اردوی پرسپولیس پیش از دیدار با شهرخودرو حضور یافته، احتمال تشدید محرومیتش وجود دارد.

بدین ترتیب در صورت تشدید محرومیت آل کثیر احتمالاً او به طور کامل فصل بیستم را از دست خواهد داد.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • وحید 22 دسامبر 2020 / 9:52 ق.ظ

    آقای میثاقی یادتون رفته که توی برنامه نود شما با پتوتون از این شعر به اون شهر می رفتید که برنامه نود یک پولی به شما بده اومدی زیر آب عادل زدی خودتو مجری گذاشتی لنگی حقیر

  • سهیل 21 دسامبر 2020 / 9:19 ب.ظ

    اقای میثاقی! این که شما طرفدار لنگ هستی اصلا مهم نیست ، دلخوری ما این بود که جنابعالی بعد اون گاف بزرگ، توی دوربین زل زدی و به قول مایکل کورلئونه به شعور مخاطبت توهین کردی … ما فهمیدیم و گذشتیم اما تا این عکس: اقای میثاقی! بعد این طور هوار زدن و بیرون زدن رگ گردن اگه دفعه بعد دم از بی طرفی بزنی مثل این می مونه که الکسیس بگه باکره است و تا حالا رنگ ش رو هم ندیده. حالا خود دانی.

  • علی 21 دسامبر 2020 / 7:07 ب.ظ

    ارسال نکن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید