کد خبر:11312
پ

محسن مسلمان جانشین بشار رسن در پرسپولیس؟

با فسخ ناگهانی قرارداد محسن مسلمان با سپاهان، شایعه ای در فضای هواداری پرسپولیسی ها پیچیده که قرار است او به پرسپولیس بپیوندد و جانشین بشار رسن جدایی طلب شود اما با کمی تامل در شرایط فعلی پرسپولیس به سادگی می توان فهمید که این شایعه را نباید چندان جدی گرفت. محسن مسلمان جانشین بشار […]

با فسخ ناگهانی قرارداد محسن مسلمان با سپاهان، شایعه ای در فضای هواداری پرسپولیسی ها پیچیده که قرار است او به پرسپولیس بپیوندد و جانشین بشار رسن جدایی طلب شود اما با کمی تامل در شرایط فعلی پرسپولیس به سادگی می توان فهمید که این شایعه را نباید چندان جدی گرفت.

محسن مسلمان جانشین بشار رسن در پرسپولیس؟

محسن مسلمان جانشین بشار رسن در پرسپولیس؟
پرسپولیس در شرایط فعلی به دنبال راهکاری برای خالی کردن یک سهمیه لیگ برتری برای پر کردن شجاع خلیل زاده است و اولویت کادر فنی جذب یک مدافع با کیفیت است و بشار رسن نیز به موجب قراردادش تا نیم فصل نمیتواند از پرسپولیس جدا شود و با توجه به استمرار حضور او در پرسپولیس بعید به نظر می رسد یحیی شانس جذب یک مدافع تراز اول را با جذب هافبک سابق پرسپولیس عوض کند و این در حالیست که سیامک نعمتی و امید عالیشاه نیز قادر به پر کردن جای خالی بشار رسن هستند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • فرهاد دو آتیشه سرخ 30 اکتبر 2020 / 1:44 ب.ظ

    اطلاعات ندارید لطفا مطلب نزنید، مسلمان فصل پیش فقط سه تا بازی تو لیگ واسه سپاهان انجام داده ، بخاطر همین جز سهمیه لیگ برتری حساب نمیشه، یعنی هر باشگاهی اقدام به خریدش کنه اون لیست 7 خرید از بازیکنان لیگ برتریشو با این خرید پر نکرده. مسلمان اوجش همیشه پرسپولیس بوده ایشالله بر میگرده، جایگزین کسی هم نیست، از لیست 20 بازیکن بزرگسال پرسپولیس فقط 16 تا پر شده، این حساب تازه با محاسبه ممد انصاری هستش، مسلمان میشه هفدهمین، سه تا دیگه هم جا داریم که ایشالا با جذب مدافع وسط و مدافع چپ و مهاجم تکمیل میشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید