کد خبر:37701
پ

محبی جای سعید صادقی را در استقلال گرفت | صادقی فردا با پرسپولیس امضا می کند

در حالی که اخبار مختلف از منتفی شدن امضای قرارداد سعید صادقی با پرسپولیس حکایت داشت، انتخاب سرمربی جدید استقلال و انتخاب او از بین محبی و سعید صادقی ورق را برگرداند و حضور او در استقلال رسماً منتفی شد تا صادقی بار دیگر به سمت پرسپولیس بچرخد.   محبی جای سعید صادقی را در […]

در حالی که اخبار مختلف از منتفی شدن امضای قرارداد سعید صادقی با پرسپولیس حکایت داشت، انتخاب سرمربی جدید استقلال و انتخاب او از بین محبی و سعید صادقی ورق را برگرداند و حضور او در استقلال رسماً منتفی شد تا صادقی بار دیگر به سمت پرسپولیس بچرخد.

 

محبی جای سعید صادقی را در استقلال گرفت | صادقی فردا با پرسپولیس امضا می کند

محبی جای سعید صادقی را در استقلال گرفت | صادقی فردا با پرسپولیس امضا می کند

سعید صادقی که منتظر انتخاب سرمربی جدید استقلال بود تا مقصد بعدی اش را مشخص کند، در انتخاب ساپینتو بین خودش و محبی، بازنده بود و ساپینتو با توجه به حضور محبی در لیگ پرتغال و لژیونر بودنش، درخواست جذب این وینگر سرعتی و تکنیکی را به جای صادقی داد.

باشگاه استقلال نیز رسماً نامه جذب محبی را به باشگاه مربوطه اش ارسال کرد تا روال نهایی کردن این انتقال احتمالی، انجام شود.

بدین ترتیب سعید صادقی را قطعاً باید پرسپولیسی بدانیم(او پیش پرداخت خود از باشگاه پرسپولیس را هم دریافت کرد) و محبی را استقلالی .

شماره 10 سابق سپاهان که فصل گذشته هم از استقلال پیشنهاد داشت هم از پرسپولیس، راهی اروپا شد تا پس از طی یه فصل ناموفق مثل شهریار مغانلو مجبور به بازگشت به فوتبال ایران شود.

 

گفته می شود پرونده نقل و انتقالات استقلال با حضور محبیف عرت اللهی و احتمالاً مهدی قایدی به پایان خواهد رسید.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بی نام 24 ژوئن 2022 / 9:55 ق.ظ

    خوبی اومدن مورایس به سپاهان اینه که ساپینتو‌یک رقیب قدر هموطنش جلوی چشمش تو لیگه که قطعا رقابت با اون مهمتر از رقابت با مربیان ایرانی است. و این باعث میشه حداکثر توانشو بگذاره در رقابت با مورایس ضایع نشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید