کد خبر:7536
پ

مجید نامجومطلق گزینه اول هواداران استقلال برای سرمربیگری تیم در فصل آینده

با نمایش درخشان استقلال مقابل الاهلی عربستان و صعود هیجان انگیز به مرحله بعد که با نمایش درخشان شاگردان مجید نامجو مطلق همراه بود، بسیاری از هواداران استقلال در فضای مجازی دست به کار شدند و با هشتگ هایی خاص حواستار حفظ مجید نامجو مطلق و کادر فنی فعلی تیم شدند.   مجید نامجومطلق گزینه […]

با نمایش درخشان استقلال مقابل الاهلی عربستان و صعود هیجان انگیز به مرحله بعد که با نمایش درخشان شاگردان مجید نامجو مطلق همراه بود، بسیاری از هواداران استقلال در فضای مجازی دست به کار شدند و با هشتگ هایی خاص حواستار حفظ مجید نامجو مطلق و کادر فنی فعلی تیم شدند.

 

مجید نامجومطلق گزینه اول هواداران استقلال برای سرمربیگری تیم در فصل آینده

مجید نامجومطلق گزینه اول هواداران استقلال برای سرمربیگری تیم در فصل آینده

مجید نامجو مطلق که همراه با تیم ملی و استقلال افتخارات زیادی دارد، شاید بتواند نقش فلیک، دستیار نیکو کواچ را برای استقلال بازی کند که پس از برکناری کواچ هدایت این تیم را به دست گرفت و به یکباره چنان تحولی در تیم ایجاد کرد که بایرن مونیخ به سه گانه مهم در فوتبال اروپا رسید.

حضور صالح مصطفوی در کادر فنی استقلال به عنوان آنالیزور نیز یکی از برگ های برنده مجید نامجو است که هم در کادر فنی استراماچونی و هم در کادر فنی فرهاد مجیدی حضور تاثیرگذار و موثری داشت. صالح مصطفوی را می توان از جمله با دانش ترین افراد فوتبال ایران دانست که در زمان کیروش نیز با او در تیم ملی همکاری می کرد و تنها افتخار ایرانی ها در کادر فنی تیم ملی بود که کیروش اطمینان قابل توجهی به او داشت.

 

در هر صورت به نظر می رسد ادامه حضور مجید نامجو مطلق در استقلال با کسب نتایج درخشان در آسیا، کمترین حق او در تیم است و مطرح شدن نامهایی همچون الکس نوری و … بازی رسانه ای است که برخی اطرافیان مدیرعامل استقلال به راه انداخته اند.

 

اکنون مجید نامجومطلق به سطحی رسیده که هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ اخلاقی مقبولیت زیادی نزد هواداران استقلال کسب کرده و نه رفتارهای هیجانی و بی وفایی های مرسوم فرهاد مجیدی را در کارنامه دارد و نه مثل استراماچونی به خاطر یک مشت دلار به یکباره تیم را رها کرده است بلکه در سخت ترین شرایط ممکن، قبول مسئولیت کرد و استقلال را در آسیا به مرحله بعد رقابتها رساند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید