کد خبر:9002
پ

مجید نامجومطلق: سعادتمند در مورد قلیان دروغ گفت تا فشار از رویش برداشته شود

مجید نامجومطلق که از بی مهری کادر مدیریت استقلال به خودش در زمانی که تیم در استیصال کامل برای ورود به لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت و کسی حاضر به پذیرش مسئولیت نبود گله مند بود و از دروغ هایی که احمد سعادتمند به هواداران استقلال گفت تا فشار را از روی خودش بردارد، شاکی! […]

مجید نامجومطلق که از بی مهری کادر مدیریت استقلال به خودش در زمانی که تیم در استیصال کامل برای ورود به لیگ قهرمانان آسیا قرار داشت و کسی حاضر به پذیرش مسئولیت نبود گله مند بود و از دروغ هایی که احمد سعادتمند به هواداران استقلال گفت تا فشار را از روی خودش بردارد، شاکی! در ادامه توجه شما را به بخش هایی از مصحبه خواندنی بازیکن محبوب و تکنیکی استقلال که قطعاً به زودی در قامت سرمربی او را در استقلال خواهیم دید، جلب می نمائیم.

 

 

مجید نامجومطلق: سعادتمند در مورد قلیان دروغ گفت تا فشار از رویش برداشته شود

مجید نامجومطلق: سعادتمند در مورد قلیان دروغ گفت تا فشار از رویش برداشته شود

مگر من پاسبان هستم که ۵ صبح دم اتاق بازیکنان بروم؟/ سعادتمند داستان قلیان را گفت تا فشار را از روی خودش بردارد/ اگر من به عنوان سرمربی همراه استقلال به قطر نمی‌رفتم، اصلاً نمی‌گذاشتند این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند

?باید انصاف را رعایت کرد و گفت شرایط صبحانه خوردن بازیکنان در دوران آقای استراماچونی هم همین‌طور بود. من از خودم نمی‌گویم بلکه در این رابطه سؤال کردم و به من گفتند در دوران آقای استرا هم همین‌گونه بود. به خاطر بحث کرونا صبحانه‌ها را پشت درِ اتاق بچه‌ها می‌گذاشتند. برنامه غذایی ما توسط آقای دکتر ستوده تنظیم شده بود. این شرایط از مدت‌ها قبل بود و من نمی‌توانستم به یک‌باره آن را عوض کنم.

?می‌گویند بازیکنان استقلال تا ساعت ۴، ۵ صبح بیدار بودند. شرایط اردو به گونه‌ای بود که کسی حق نداشت از درِ هتل خارج شود و پلیس جلویش را می‌گرفت. آنقدر مسابقات فشرده بود که تمام وقت من و همکارانم صرف برگزاری جلسات فنی و آنالیز می‌شد. مگر من پاسبان هستم که ساعت پنج صبح دم در اتاق بازیکنان بروم و ببینم بیدار هستند یا نه؟

?یک مسئله را خیلی صریح بگویم. آقای سعادتمند پس از بازگشت کاروان استقلال به تهران داستان قلیان را گفت تا فشار را از روی خودش بردارد! با توجه به سیستم‌های بسیار دقیق اطفای حریق در هتل‌های قطر اصلاً کسی به هیچ عنوان نمی‌تواند داخل اتاق به صورت مخفیانه قلیان بکشد. احتمالاً موقع بازگشت یکی از بازیکنان قلیان خریده و تازه شاید آن هم برای خودش نبوده و می‌خواست هدیه بدهد. کلاً چنین مسائلی کاملاً درون‌خانوادگی است و تحت هیچ شرایطی نباید افشا شود.

?این نکته را تا امروز جایی بازگو نکرده‌ام؛ الان هم کوچک‌ترین منتی سر استقلال ندارم، اما فقط همین قدر بگویم که اگر من به عنوان سرمربی همراه استقلال به قطر نمی‌رفتم، اصلاً نمی‌گذاشتند این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند، چون فرهاد مجیدی کناره‌گیری کرده بود و براساس قوانین لیگ قهرمانان هر تیمی باید سرمربی‌ای معرفی کند که مدرک پروفشنال داشته باشد. اگر سرمربی چنین مدرکی نداشته باشد، اصلاً نمی‌گذارند در لیگ قهرمانان وارد زمین شود.

?به محمود فکری عزیز تبریک می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت دارم. از همه استقلالی‌ها هم می‌خواهم حداقل برای یک بار هم که شده از سرمربی تیم به طور تمام‌عیار حمایت کنند. حمایتی که متأسفانه از من دریغ شد. کسی دارد این حرف‌ها را می‌زند که پای خودش را برای استقلال داد.

?در آخر فقط باید این را بگویم که متأسفانه بی‌معرفتی در فوتبال ما دیگر نهادینه شده و اتفاقات بسیار تلخی را می‌بینیم که… از همه این‌ها که بگذریم، باز هم به محمود فکری تبریک می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید