کد خبر:7619
پ

مجید نامجومطلق در مسیر هانس فلیک شدن | قهرمانی آسیا با آقا مجید به دست می آید؟

شب گذشته هانس فلیک توانست به چهارمین عنوان قهرمانی خود با بایرن مونیخ در قامت سرمربی دست پیدا کند و یک فصل رویایی را برای هواداران تیم بایرن مونیخ رقم بزند. نکته جالب در خصوص او این است که پس اس کسب نتایج ضعیف بایرن در ابتدای فصل با سرمربیگری نیکو کواچ، او موقتاً هدایت […]

شب گذشته هانس فلیک توانست به چهارمین عنوان قهرمانی خود با بایرن مونیخ در قامت سرمربی دست پیدا کند و یک فصل رویایی را برای هواداران تیم بایرن مونیخ رقم بزند. نکته جالب در خصوص او این است که پس اس کسب نتایج ضعیف بایرن در ابتدای فصل با سرمربیگری نیکو کواچ، او موقتاً هدایت بایرن را به دست گرفت و از آنجایی که روند پیروزی های پرگل بایرن با حضور او شروع شد، مسئولین بایرن ترجیح دادند ادامه فصل را با فلیک سپری کنند که نتیجه این اعتماد نیز به دست آوردن 4 عنوان قهرمانی مختلف در رقابتهای داخلی و اروپایی برای تیم محبوب منطقه باواریا شد.

 

خلاصه بازی بایرن مونیخ و سویا در سوپرجام اروپا 2020

 

تکرار افتخارات یوپ هاینکس با هانس فلیک

مجید نامجومطلق در مسیر هانس فلیک شدن | قهرمانی آسیا با آقا مجید به دست می آید؟

با روندی که هانس فلیسک برای تبدیل شدن به یک مربی تراز اول در سطح اروپا طی کرد بسیاری از هواداران استقلال و حتی کارشناسان فوتبال معتقدند مجید نامجومطلق نیز می تواند راه او را طی کند. مجید نامجومطلق که عضو تیم قهرمان آسیا همراه با استقلال و تیم ملی بوده در حالی هدایت استقلال بحران زده بعد از فرهاد مجیدی را به دست گرفت که توانست از برزخ گروه A یک بهشت بسازد و با پیروزی قاطع و شگفت انگیز 3 بر 0 مقابل حریف عربستانی، توانایی خود در  هدایت تیم را به رخ مدیران باشگاه بکشاند.

 

مجید نامجو یک هانس فلیک دیگر می شود؟

در شرایط فعلی و با توجه به مقبولیتی که آقا مجید نزد بازیکنان استقلال هم دارد و شخصیت و پرستیژ خاص نامجومطلق به نظر می رسد او قادر است با استقلال نتایج درخشانی کسب کند و با توجه به هموار شدن مسیرش تا قهرمانی در آسیا (با حذف الهلال از گردونه رقابتها) او تنها 3 بازی تا اسطوره شدن در باشگاه استقلال فاصله دارد و در صورتی که بتواند از سد پاختاکور بگذرد و در مصاف بعدی در یک چهارم هم پیروز شود، آنگاه در فینال می بایست مقابل تیمی از شرق آسیا صف آرایی کند که اگر موفق به پیروزی در فینال آسیا شود، اتفاق بزرگی را برای باشگاه استقلال و فوتبال باشگاهی در ایران رقم زده است. وسوسه کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا تنها بعد از 3 بازی دیگر، هم در سر مجید نامجو مطلق است و هم در رویای یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس رژه می رود چرا که این افتخار بزرگ می تواند هر یک از آنها را به امپراطور قلب میلیون ها هوادار تبدیل کند.

 

رویای هواداران استقلال به واقعیت تبدیل می شود؟

نکته جالب اینکه این افتخار وقتی برای مجید نامجو و هواداران استقلال شیرین تر می شود که در یک چهارم نهایی بتوانند حریف سنتی یعنی پرسپولیس را از گردونه رقابتها حذف کرده و به سمت قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا پیش بروند.

 

بازی بعدی استقلال فردا در مقابل پاختاکور ازبکستان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید