کد خبر:38968
پ

مجید جلالی: مربیان خارجی لیگ امسال به درد نمی خورند

مجید جلالی در اظهاراتی عجیب مدعی شد، به زودی می‌فهمید با آوردن ساپینتو، مورایس، بردیف، فقط پولمان را دور ریخته‌ایم. جلالی افزود: این خارجی‌هایی که جذب می‌شوند چه در بخش نیمکت مربیگری چه در بخش بازیکنان ما شناخت چندانی روی‌ اینها نداریم. بنابراین نمی‌شود از پیش قضاوت کرد ولی من خودم برحسب تجربه‌ام می‌گویم که […]

مجید جلالی در اظهاراتی عجیب مدعی شد، به زودی می‌فهمید با آوردن ساپینتو، مورایس، بردیف، فقط پولمان را دور ریخته‌ایم.

جلالی افزود:

این خارجی‌هایی که جذب می‌شوند چه در بخش نیمکت مربیگری چه در بخش بازیکنان ما شناخت چندانی روی‌ اینها نداریم. بنابراین نمی‌شود از پیش قضاوت کرد ولی من خودم برحسب تجربه‌ام می‌گویم که ما شاید در پنج ماه آینده براساس وضعیت‌هایی که پیش می‌آید آن وقت متوجه شویم که به هر حال ما پول‌های زیادی هدر دادیم.

استنباط و تحلیل من این است که واقعا با توجه به هزینه‌هایی که داریم می‌کنیم و مربیانی که آمدند و حتی آنالیزور هم از خارج با خودشان آوردند و در کنارش بازیکنانی که با هزینه زیاد از خارج آمده‌اند من فکر می‌کنم واقعا در پنج ماه آینده متوجه شویم این همه هزینه آنقدرها هم ارزش نداشته.

 

 

یادداشت سردبیر: سالهاست در فوتبال ایران چه با مربیان داخلی چه خارجی، پول بیت المال دور ریخته می شود؛ اما نکته و تفاوت فصل جاری با فصول گذشته این است که حداقل چند طرز تفکر جدید به تفکرات کلیشه ای و پوسیده مربیان وطنی همیشه حاضر در صحنه، اضافه خواهد شد و تغییر در سبک بازی تیم ها را شاهد خواهیم بود. مگر با پرداخت سنگین به سرمربی پرسپولیس که در فصل گذشته هیچ دستاوردی به ارمغان نیاورد، پول بیت المال دور ریخته نشد جناب جلالی؟ شما که تا چندی پیش در سیکل مربیان فعال لیگ برتری حضور داشتید و از این راه ارتزاق می کردید چه گلی به سر این فوتبال زدید و بهترین دستاوردتان چه بوده است؟

کلیدواژه : مجید جلالی

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کیسه ی بی آبرو 11 آگوست 2022 / 12:26 ب.ظ

    جناب سردبیر آقایحیی با پرسپولیس و با دست خالی تا فینال لیگ واقعی قهرمانان آسیا رفت و دو بار تیم را قهرمان لیگ برتر کرد پارسال هم اگر شرایط نرمال و طبیعی بود باز هم پرسپولیس قهرمان میشد اما لابی ها شرایط را غیر طبیعی کرد جناب یک کمی تفکر هم خوبه بعد نظر بده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید