کد خبر:19596
پ

مثلث خطرناک پرسپولیس در نیم فصل دوم به هم می رسند

با قطعی شدن حضور مهدی ترابی در پرسپولیس و بازگشت عیسی آل کثیر در نیمه فروردین به ترکیب اصلی پرسپولیس، به نظر می رسد مثلث تهاجمی مهدی ترابی، آل کثیر، عبدی در نیم فصل دوم رقابتها، بلای جان رقبای پرسپولیس خواهند شد.   مثلث خطرناک پرسپولیس در نیم فصل دوم به هم می رسند یحیی […]

با قطعی شدن حضور مهدی ترابی در پرسپولیس و بازگشت عیسی آل کثیر در نیمه فروردین به ترکیب اصلی پرسپولیس، به نظر می رسد مثلث تهاجمی مهدی ترابی، آل کثیر، عبدی در نیم فصل دوم رقابتها، بلای جان رقبای پرسپولیس خواهند شد.

 

مثلث خطرناک پرسپولیس در نیم فصل دوم به هم می رسند

مثلث خطرناک پرسپولیس در نیم فصل دوم به هم می رسند

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که در نیم فصل اول با تمام نداری های پرسپولیس و جدایی بازیکنان تاثیرگذارش سر کرده و توانسته با همین بضاعت نیز پرسپولیس را در جمع صدرنشینان جدول نگه دارد، امید زیادی به نیم فصل دوم رقابتها دارد چرا که دو بازیکن کلیدی و با کیفیت در فاز تهاجمی به بازیکنان فعلی اضافه خواهند شد که احتمالاً کابوس همه تیمهای لیگ برتری خواهند بود.

 

در صورتی که گل محمدی بتواند یک مدافع وسط با کیفیت در نقل و انتقالات جذب کند، به نظر می رسد ترکیب پرسپولیس از هر نظر آماده قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و با توجه به تجربیات قبلی این تیم شاید سومین صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا، با قهرمانی سرخ پوشان همراه شود.

 

بازگشت آل کثیر و ترابی به پرسپولیس خبر خوشی برای کادر فنی پرسپولیس است که دست آنها را برای اجرای انواع تاکتیک ها باز خواهد گذاشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید