کد خبر:24567
پ

ترکیب اتمی پرسپولیس امشب منفجر می شود؟

بتاکاپ – تیم فوتبال پرسپولیس امشب در پنجمین دیدار ا مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه E می بایست به مصاف تیم الوحده امارات با انگیزه برود که 1 امتیاز از این دیدار صدرنشینی پرسپولیس د این گروه را قطعی خواهد کرد.   مثلث اتم پرسپولیس امشب منفجر می شود؟ الوحده که نیازز مبرمی […]

بتاکاپ – تیم فوتبال پرسپولیس امشب در پنجمین دیدار ا مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه E می بایست به مصاف تیم الوحده امارات با انگیزه برود که 1 امتیاز از این دیدار صدرنشینی پرسپولیس د این گروه را قطعی خواهد کرد.

 

مثلث اتم پرسپولیس امشب منفجر می شود؟

مثلث اتم پرسپولیس امشب منفجر می شود؟

الوحده که نیازز مبرمی به 3 امتیاز این دیدار برای افزایش شانسش برای صعود به مرحله حذفی دارد بر طبق گفته بازیکنان و مربیانش در این دیدار هجومی تر از قبل ظاهر خواهد شد چرا که چیزی برای از دست دادن ندارند و تنها 3 امتیاز این دیدار می تواند آنها را در جدول امیدوار نگه دارد.

اما در طرف مقابل پرسپولیس که با ترکیب طلایی شهریار مغانلو، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر توانسته بازیهای خوبی را در 4 دیدار قبلی خود به نمایش بگذارد در این دیدار هم به دنبال کسب 3 امتیاز است و با توجه به استراحتی که برخی بازیکنان این تیم در دیدار قبل انجام داده اند به نظر می رسد یحیی گل محمدی تیمش را با تمام قوا مقابل الوحده به میدان می فرستد چرا که از دست دادن 3 امتیاز این دیدار شاید در هفته آخر حتی منجر به از دست رفتن صدرنشینی پرسپولیس نیز شود و یحیی در این بازی مثل بازی با گوا ریسک نخواهد کرد.

 

به نظر شما مثلث اتم پرسپولیس (از ترکیب ابتدای نام فامیلی آل کثیر، ترابی، مغانلو) در این بازی می تواند مثل بازی مقابل گوا، نمایش دلپذیری داشته باشد؟ آیا ATOM پرسپولیس در این بازی منفجر می شود؟

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 26 آوریل 2021 / 5:51 ب.ظ

    می‌بره پرسپولیس کیسه ها منفجر می شن

    • امین 26 آوریل 2021 / 7:58 ب.ظ

      پس چرا مثلث اتم رید ؟ خخخخخخخ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید