کد خبر:32722
پ

ماجرای چمدان های دلاری بازیکنان تیم ملی ایران در فرودگاه لبنان

وزیر کشور لبنان طی نامه‌ای به دستگاه امنیتی فرودگاه بیروت دستور داد، درباره محتوای چمدان‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که وارد این کشور شده‌اند، تحقیق کنند.   ماجرای چمدان های دلاری بازیکنان تیم ملی ایران در فرودگاه لبنان به گزارش آواتودی، بسام مولوی از سازمان امنیت فرودگاه بیروت درخواست کرد، گزارش مفصلی از چمدان‌هایی […]

وزیر کشور لبنان طی نامه‌ای به دستگاه امنیتی فرودگاه بیروت دستور داد، درباره محتوای چمدان‌های بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که وارد این کشور شده‌اند، تحقیق کنند.

 

ماجرای چمدان های دلاری بازیکنان تیم ملی ایران در فرودگاه لبنان

ماجرای چمدان های دلاری بازیکنان تیم ملی ایران در فرودگاه لبنان

به گزارش آواتودی، بسام مولوی از سازمان امنیت فرودگاه بیروت درخواست کرد، گزارش مفصلی از چمدان‌هایی که توسط بازیکنان تیم ملی ایران و بدون بازرسی به لبنان وارد شده‌اند، ارائه بدهند تا اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

وزارت کشور لبنان با انتشار بیانیه‌ای نوشت: قاضی بسام مولوی، پس از انتشار تصاویری از ورود بازیکنان فوتبال ایران با تعداد زیاد چمدان و مسائل مطرح شده پیرامون عدم بررسی این چمدان‌ها در بدو ورود به فرودگاه، نامه‌ای به رئیس دستگاه امنیتی فرودگاه بین‌المللی بیروت ارسال کرد و از سازمان امنیت فرودگاه خواست تا بررسی‌های لازم را در این خصوص انجام و گزارش مفصلی را جهت اقدامات بعدی به وی ارائه دهند.

روز گذشته انتشار تصاویری از حمل تعداد زیادی چمدان توسط نفرات اعزامی کاروان تیم ملی فوتبال ایران همزمان با ورود آنها به فرودگاه بیروت، واکنش‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت.

علاوه بر تعداد زیاد و شباهت ظاهری چمدان‌ها، این مسئله که گفته شده است، آثاری از محموله چمدان پس از اقامت این کاروان ورزشی در هتل وجود ندارد، شک‌ها و گمانه‌زنی‌ها را به شدت افزایش داد.

کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی از عبارت “بار نامتعارف و چمدان‌های دلار” برای این محموله استفاده کردند.

استفاده از عبارت “چمدان‌های دلار” عطف به سخنان “محمود زهار” از اعضای ارشد گروه تروریستی حماس است که در مصاحبه با تلویزیون العالم در ۷ دی ماه ۹۹ گفته بود: در سال ۲۰۰۶ در دیدار با قاسم سلیمانی و در جریان سفر به تهران کیف‌های ۴۰ کیلوگرمی حاوی ۲۲ میلیون دلار کمک مالی دریافت کردیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید