کد خبر:34553
پ

لیست همه سوتی های صدری در مناظره با کاظم اولیایی در برنامه فوتبال برتر

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس با ادبیات عجیبش در دفاع از فریبکاری صورت گرفته در سالهای قبل و طرح موارد عجیب تر علیه کمیته بدوی و شخص کاظم اولیایی شب گذشته به طور کامل بازنده مناظره با سخنگوی کمیته بدوی بود.   لیست همه سوتی های صدری در مناظره با کاظم اولیایی در برنامه فوتبال […]

مجید صدری سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس با ادبیات عجیبش در دفاع از فریبکاری صورت گرفته در سالهای قبل و طرح موارد عجیب تر علیه کمیته بدوی و شخص کاظم اولیایی شب گذشته به طور کامل بازنده مناظره با سخنگوی کمیته بدوی بود.

 

لیست همه سوتی های صدری در مناظره با کاظم اولیایی در برنامه فوتبال برتر

بسیاری بر این تصور بودند مهدی رسول پناه با آن ادبیات معروفش که زبانزد اهالی نظام آباد است، نهایت مدیری بود که با ادبیات مدیران عالیرابه آشنا نیست و اشتباهی به پرسپولیس آمده است اما با لب باز کردن مجید صدری که حتی در همراه اول و بسیاری از مجموعه های معروف حوزه ارتباطات نیز سابقه مدیریت داشته، مشخص شد دست بالای دست بسیار است و صدری حتی دست رسول پناه را هم از پشت بسته است و هرگز در قواره یک مدیر عالیرتبه یک باشگاه ورزشی سخن نمی گوید.

صدری در حالی انگشت اتهام را به سمت کمیته بدوی و کمیته استیناف و آقایا کاظم اولیایی و مصطفوی نشانه رفته که بر روی یک ادامه فریبکاری که در سالهای قبل صورت گرفته اصرار داشته و دارد و مدعیست چرا آقایان امسال با تغییر دولت به فکر رفتار صادقانه افتاده اند! او برای فرار از زیر بار مسئولیت و فشار هواداران سعی داشته و دارد، دیگران را مقصر حذف پرسپولیس از آسیا معرفی کند در حالی که این فشار بر روی مدیرعامل استقلال قرار ندارد چراکه سردار اجورلو از ابتدای سال جاری در این تیم مستقر نبوده و این صدری است که از ابتدای سال جاری در پرسپولیس حضور داشته و در جریان تمام اولتیماتوم های کمیته بدوی نیز قرار داشته است.

 

صدری که به طور واضحی خود قادر به پاسخگویی به صحبتهای طرف مقابل در ماجراهای اخیر نبوده و نیست، بیانیه نوشته شده ای توسط افرادی خاص که فضای مجازی پرسپولیس را هدایت می کنند را مدام تکرار می کرد بدون اینکه از موردی مطلع باشد، مدام بر اطلاعات غلطی که به او داده بودند، اصرار داشت که در ادامه چند مورد از آنها را مرور میکنیم.

 

صدری خطاب به اولیایی گفت شما که در سال 80 مدیرعامل استقلال بودی چرا مالیات را پرداخت نکردی! که اولیایی در جواب گفت شما مطلع نیستی اما در آن سالها فوتبال ایران آماتور اداره می شد و از سال 84 به بعد بحث مالیات مطرح شد!

صدری خطاب به اولیایی گفت شما به چه حقی راجع به این موارد صحبت کرده اید! اولیایی در جواب او گفت شما حتی نمی دانی سمت من در کمیته بدوی چیست چرا که من سخنگوی کمیته بدوی هستم و کارم صحبت در مورد این مسائل است.

صدری سپس مدعی شد چطور ما در جریان نبودیم که شما سخنگوی کمیته بدوی هستید و چند دقیقه ای برای شما حکم صادر کردند که اولیایی مدعی شد، حکم او از سال گذشته صادر شده و دو سال است که در این سمت حضور دارد!

صدری در بخش دیگری از صحبتهایش مدعی شد چرا در سالهای گذشته به فکر صداقت نیفتادید و امسال به یکباره به فکر صداقت و راستی افتادید؟ اولیایی در پاسخ او گفت دو سال است مسئولیت قبول کرده و سال گذشته نیز مدارک استقلال و پرسپولیس را رد کرده بودند اما وزیر ورزش وقت ورود کرد و با تعهد کتبی و پرداخت جریمه 120 هزار دلاری متعهد به رفع مشکلات در یکسال آینده شد تا این دو تیم حذف نشوند!

صدری در بخش دیگری از صحبتهایش قصد داشت کمیته بدوی و فدراسیون را در عدم اطلاعرسانی به باشگاه پرسپولیس متهم کند و مدام این جمله را تکرار می کرد که اگر یک نامه رسمی از آقایان در همین رابطه به باشگاه پرسپولیس ارسال شده، آن را رسانه ای کنند که اولیایی به وی جواب داد شما با زیر مجموعه خودتان هماهنگ نیستید، مشکل فدراسیون و کمیته بدوی چیست؟ تمام جلسات ما با نمایندگان 5 باشگاه صورتجلسه شده و فیلمبرداری شده و نماینده باشگاه پرسپولیس نیز حضور داشته و اینکه او مسائل را به شما منتقل نکرده، کوتاهی کمیته بدوی نبوده و نیست.

صدری در حالی قصد داشت تا مدارک ارائه شده به AFC را با اصالت و تائید شده نشان دهد که مدام تکرار می کرد مرجع ما سایت است و وقتی تیک سبز گرفتیم یعنی مدارک تائید شده است و اینبار با خنده مجری برنامه و اولیایی مواجه شد که تیک سبز تنها به منزله بارگذاری موفقیت آمیز بوده و نه تائید مدارک!

و در نهایت بزرگترین گاف صدری زمانی بود که او مدعی مدارک با اصالت و معتبر پرسپولیس بود اما در همان برنامه اعتراف کرد که به باشگاه پدیده بدهی 4.5 میلیاردی دارند که امروز با جریمه روزشمار به 15 میلیارد تومان تبدیل شده و او حاضر نیست این بدهی را که یادگار مدیریت انصاری فرد و حسین قدوسی در پرسپولیس است را بپردازد. همین جمله صدری کافی بود تا تمام مدارک پرسپولیس زیر سوال برود چرا که آنها پیشتر به AFC اعلام کرده اند هیچ بدهی ندارند و شب گذشته مشخص شد، آنها از دو سال پیش، بدهی قطعی به پرسپولیس دارند که به تائید کمیته استیناف نیز رسیده است!

 

در جریان شب گذشته به طور واضحی مشخص بود جمله به جمله و لغت به لغتی که از زبان مجید صدری بیرون می آمد، توسط پیامک از طریق افرادی معلوم الحال به وی دیکته می شود و همین اطلاعات غلط باعث شده تا سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس به جای تمکین از قانون، به سمت حمایت از قانون گریزی و عدم صداقت گرایش پیدا کند. او با این توجیه که چه اشکالی داشت امسال هم AFC را می پیچاندیم تا این دو تیم در آسیا حضور داشته باشند، ماهیت و موضع باشگاه پرسپولیس در خصوص این حذف را مشخص کرد.

 

کلام آخر اینکه بر خلاف ادعای باشگاه پرسپولیس، کاظم اولیایی جعل و دستکاری اسناد در مدارک ارائه شده به AFC را از جانب باشگاه پرسپولیس تائید کرد و حال باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی و کمیته اخلاق AFC که این روزها به شدت رسانه های ایرانی را رصد می کنند چه واکنشی در قبال این رفتار و رویکرد عجیب باشگاه پرسپولیس خواهند داشت. این رویکرد از آنجا عجیب به نظر می رسد که هیچ هوادار پرسپولیسی هم خواهان کسب موفقیت ولو زیر پا گذاشتن عدالت در مسابقات نیست. اگر آقایان تا پیش از این با مساعدت مسعود سلطانی فر و لابی های او توانسته بودند برخی کارهای غیرممکن را ممکن کنند، به نظر می رسد آن دوران گذشته و کم کم باید به رقابت در محیط سالم تن بدهند و دوران تضعیف رقبا و زیر پاگذاشتن فیرپلی مالی توسط این تیم گذشته است. به واقع چطور ممکن است تیمی بدهکار باشد اما هر سال مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید و گران قیمتش با توصیه صادر شود؟ آیا رقابت در چنین فضایی معنا پیدا می کند؟ افکار عمومی هنوز فراموش نکرده که فدراسیون عزیزی خادم در نیم فصل لیگ گذشته مانع از بازی بازیکنان جدید پرسپولیس به واسطه بدهی های سنگین این تیم شد اما با فرافکنی مسئولین پرسپولیس و لابی با مقامات بالادستیف این مشکل حل شد و هنوز هم که هنوز هست این تیم بدهکار است اما خبری از اجرای حکم کمیته انضباطی و کسر امتیاز از این تیم نیست !! مگر می شود با گردن کلفتی بعد از دو سال و نیم مدعی شد من 15 میلیارد بدهی شهرخودرو را نمی دهم ؟! به دست آوردن موفقیت به چه قیمتی؟ به قیمت اینکه در نهایت برچسب جعلی بودن به آنها بچسبد؟

مکتب امام حسین (ع) این است که اگر دین ندارید آزاده باشید، حق را بگوئید حتی اگر به ضررتان باشد.  این جملات پرمعنا هیچ ارتباطی به نژاد، ملیت، قومیت و مفاهیم وطن پرستانه ندارد که آقایان سعی دارند با سوء استفاده از این مفاهیم و برچسب خیانت زدن به افرادی که در سمت راستی و صداقت ایستاده اند، جامعه و فضای ورزش کشور را به فساد و لجن بکشند. موضع صدری شبیه به فردی است که شبانه به قصد دزدی از دیوار منزلی بالا می رود و پلیس او را میبیند و ابتدا به وی اخطار می دهد اما وی با این توجیه که او قصد دارد برای زن و بچه ش نان ببرد، به کار خود ادامه می دهد !

مهدی رسول پناه در نهایت اشتباه خود در بیان کردن برخی موارد پذیرفت و عذرخواهی کرد؛ حال باید دید آیا صدری اشتباهات مدیریتی خود در پرسپولیس را می پذرید یا همچنان معتقد است 1 درصد هم در ماجرای حذف پرسپولیس از آسیا مقصر نبوده است؟ چطور می توان او را در قضیه حذف پرسپولیس بی تقصیر دانست در حالی که نمی داند در زیرمجموعه ش چه خبر است و چه کسی در چه جلسه ای شرکت کرده و خروجی صورت جلسات چه بوده است؟ چطور می توان باور کرد مدارک معتبر برای AFC ارسال شده در حالی که همه می دانند پنجره پرسپولیس تازه همین چند هفته قبل باز شده و هفته ها از مهلتی که AFC برای اعلام وضعیت تسویه با بدهکاران قطعی داده بود، گذشته … اما آقایان به جای تسویه با بدهکاران قطعی خود به سراغ خریدهای جدید رفتند و فیرپلی مالی را زیر پا گذاشتند و امروز که AFC مچشان را گرفته، از زیر بار مسئولیت فرار می کنند و با این استدلال که اینکارها را برای موفقیت تیم و خوشحالی میلیون ها هوادار انجام داده اند، توجیه می کنند!

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید