کد خبر:25378
پ

لیست همه دروغ های مسئولین سپاهان و پرسپولیس در بازی جنجالی

بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس در حالی با تساوی به پایان رسید که درگیری های انتهای بازی مسئولین و بازیکنان دو تیم را وادار به دروغ گفتن کرد. در ادامه به لیستی از این موارد می پردازیم.   لیست همه دروغ های مسئولین سپاهان و پرسپولیس در بازی جنجالی محرم نویدکیا: من در صحنه نبودم […]

بازی جنجالی سپاهان و پرسپولیس در حالی با تساوی به پایان رسید که درگیری های انتهای بازی مسئولین و بازیکنان دو تیم را وادار به دروغ گفتن کرد. در ادامه به لیستی از این موارد می پردازیم.

 

لیست همه دروغ های مسئولین سپاهان و پرسپولیس در بازی جنجالی

لیست همه دروغ های مسئولین سپاهان و پرسپولیس در بازی جنجالی

محرم نویدکیا: من در صحنه نبودم و متوجه درگیری ها نشدم که چه اتفاقی افتاد!

در فیلمی که منتشر شده به طور واضحی مشخص است که نوید کیا ا ابتدا در صحنه درگیری ها حضور فعال داشته است.

 

سیامک نعمتی: من نشنیدم مربیان ما بگوید خودمان را روی مین بیاندازیم.

افشین پیروانی شب گذشته بر صحبتهای سرمربی سپاهان مبنی بر اینکه مربیان پرسپولیس به بازیکنشان می گفتند بخواب روی زمین صحه گذاشت و مدعی شد کادر فنی پرسپولیس به طور خاص به سیامک نعمتی به خاطر آسیب دیدگی کتفش گفته که روی زمین دراز بکشد تا به مصدومیت او رسیدگی شود تا اینگونه ادعای نعمتی مبنی بر اینکه چنین چیزی را نشنیده تکذیب کند!

 

فتاحی سرپرست سپاهان: هوادارانی که برای پرسپولیس مزاحمت ایجاد کردند پرسپولیسی بودند.

در فیلمهای منتشر شده به وضوح مشخص است که آن هواداران، پرچم سپاهان در دست داشتند.

 

ناظر بازی: ما درگیری ندیدیم و هیچ پنالتی هم اتفاق نیفتاد!

در رد ادعای استاد نجاتی همین بس که فیلم درگیری ها موجود بوده و کارشناسان داوری نیز معتقد بودند حداقل دو پنالتی برای هر یک از تیم ها در این بازی حساس گم شد.

 

افشین پیروانی: آن فردی که لباس سیاه به تن داشت ارتباطی به تیم ما نداشت و یک هوادار پرسپولیس بود، او را 40 سال محروم کنید!

بر طبق اخبار دریافتی فرد مذکور یکی از اعضای کادر رسانه ای پرسپولیس بوده که دوربین عکاس سپاهان را به زمین کوبیده است. با توجه به فیلمهای موجود آغاز تنش از درگیری او و وحید امیری و سعید آقایی با عکاس سپاهان شروع شده و در ادامه حادتر شده است. سوال اساسی اینکه هوادار پرسپولیس چطور قادر است تا لب خط وارد زمین شود آقای پیروانی؟ آیا در آی دی کارت او در قسمت پست و سمتش  واژه “هوادار” درج شده است؟

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • مسعود 11 مه 2021 / 11:23 ق.ظ

    الان شما کیسه کشا کجای این قضیه قرار دارید که خودتون رو وارد ماجرا کردید همین کارا رو میکنید که که از تیم چهاردهم جدول تو تهران دو گل میخورید !!بابا حواستون به تیم خودتون باش متخصصا !!😅😅😅😅

  • ناشناس 11 مه 2021 / 8:58 ق.ظ

    جنگ پرسپولیس و سپاهان به شما کیسه کش ها چه ربطی داره اصلا خبرنگار چرا از شله فیلم نگرفته به چه حقی هوادار شله می‌ره جلوی هتل پرسپولیس فحش میده چرا پرسپولیس می‌ره یه شهر دیگه این اتفاق ها نمیفته براش فقط باید تو اصفهان باشه چرا هواداران ذوب آهن این کار رو نمی کنن دلیل این کار ها چیه

    • Ashkan 11 مه 2021 / 12:21 ب.ظ

      از بس که تو اصفهان منفورید.چرا تیمهای دیگه میان تو اصفهان مشکلی براشون پیش نمیاد ؟حتی استقلال بدون مشکل میاد اصفهان .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید