کد خبر:21063
پ

لیست همه بهانه های فکری پس از اخراج از استقلال

در حالی که به نظر می رسد محمود فکری آخرین ساعات حضورش در استقلال را سپری می کند، احتمالاً او پس از اخراج از سمتش که طی ساعات آینده اجرایی خواهد شد،، لیستی از بهانه ها و توجیهات را به عنوان دلایل ناکامی خود ذکر خواهد کرد که در ادامه به آن می پردازیم.   […]

در حالی که به نظر می رسد محمود فکری آخرین ساعات حضورش در استقلال را سپری می کند، احتمالاً او پس از اخراج از سمتش که طی ساعات آینده اجرایی خواهد شد،، لیستی از بهانه ها و توجیهات را به عنوان دلایل ناکامی خود ذکر خواهد کرد که در ادامه به آن می پردازیم.

 

لیست همه بهانه های فکری پس از اخراج از استقلال

لیست همه بهانه های فکری پس از اخراج از استقلال

بهترین نتایج را گرفتیم اما هواداران را علیه کادر فنی تهییج کردند.

برخی بازیکنان توطئه کردند و با باندی که در تیم تشکیل دادند کم کاری کردند.

از هفته دوم تمرکز کادر فنی را بر هم زدند و برایش جانشین تعیین کردند.

آقایی که امروز سرمربی استقلال شده، تلاش های پشت پرده زیادی برای به حاشیه کشیدن تیم داشت و با برخی از بازیکنان ارتباط برقرار کرده بود.

وقتی پول بازیکن را به موقع نمی دهند تمرکز برای بازیکن و تیم می ماند؟

وقتی هر روز در یک زمین تمرین می کنیم مشخص است آمار مصدومین بالا می رود.

هر روز باید قهر یکی از بازیکنان تیم را جمع می کردیم و بازیکنان نوبتی در تمرینات حاضر می شدند!

 

هر چه که هست به نظر نمی رسد محمود فکری و کادرش پس از اخراج از استقلال بتوانند بار دیگر در لیگ برتر تیم بگیرند و شاید اگر او 2-3 هفته قبل و در زمانی که تیمش در صصدر جدول قرار داشت استعفا می داد با عزت از جمع استقلالی ها جدا می شد اما اکنون همه چیز را باخته است و دیگر هیچ هوادار استقلالی از او به نیکی یاد نخواهد کرد چرا که وقتی او به صدرنشینی پوشالی خود می نازید، هوادار باهوش استقلال این روزها را می دید که با آن نوع بازی سردرگم و بی برنامه این تیم به زودی صدرنشینی را از دست خواهد داد و با تعلل در برکناری فکری، اکنون 6 امتیاز اصله بین استقلال و تیم صدرنشین یعنی پرسپولیس به وجود آمده است. 5 امتیاز از 5 بازی آن هم با بازیکنان با کییت متعدد یک آمار فاجعه بار برای یک تیم است که جای هیچ تردیدی را برای مدیران برای برکناری فکری باقی نگذاشته است و از گوشه و کنار شنیده می شود تنها وزارت ورزش است که به دلایل مشخص (!) مخالف این برکناری باقی مانده است!.

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 2 مارس 2021 / 10:16 ق.ظ

    وزات ورزش پاش را گذاشته رو‌گردن ملیونها استقلالی و داره خفشون میکنه. با فراری دادن استراماچونی و انتخاب مجیدی و فکری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید