کد خبر:47324
پ

لیست فروش پرسپولیس | بازیکنان مازاد پرسپولیس مشخص شدند؟

با اتمام لیگ جنجالی و پرحاشیه، حالا نوبت به نقل و انتقالات رسیده است. با توجه به اینکه اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس هنوز موافقت خود برای ماندن در پرسپولیس را اعلام نکرده اما به نظر می رسد چند ستاره این تیم می بایست تیم را ترک کنند و در لیست فروش قرار خواهند گرفت. لیست […]

با اتمام لیگ جنجالی و پرحاشیه، حالا نوبت به نقل و انتقالات رسیده است. با توجه به اینکه اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس هنوز موافقت خود برای ماندن در پرسپولیس را اعلام نکرده اما به نظر می رسد چند ستاره این تیم می بایست تیم را ترک کنند و در لیست فروش قرار خواهند گرفت.

لیست فروش پرسپولیس | بازیکنان مازاد پرسپولیس مشخص شدند؟

لیست فروش پرسپولیس | بازیکنان مازاد پرسپولیس مشخص شدند؟

پیر و پاتال ها :

امید عالیشاه، سروش رفیعی، وحید امیری و مسعود ریگی 4 بازیکن مسن پرسپولیس هستند که احتمالاً دو نفر از این لیست 4 نفره را در فصل آینده در پرسپولیس نخواهیم دید. با توجه به حضور خدابنده لو در هافبک دفاعی و بازگشت یاسین سلمانی، احتمال جدایی ریگی و سروش رفیعی بالاتر به نظر می رسد.

 

ستاره ها:

با توجه به جدای قریب الوقوع اوستون اورونوف، احتمالاً یاسین سلمانی در پرسپولیس ماندنی خواهد شد اما اگر اورونوف جدا نشود، احتمال جدایی قرضی سلمانی بسیار بالا خواهد بود چرا که با توجه به اسکواد پرسپولیس، جایی برای بازی فیکس او در تیم وجود ندارد.

سعید صادقی دیگر ستاره پرسپولیس است که احتمال جدایی او در نقل و انتقالات تابستانی 1403 بسیار بالا خواهد بود.

 

سوپراستارها:

گولسیانی و اوستون اورونوف دو ستاره با کیفیت پرسپولیس در فصل گذشته بودند که اولی با پیشنهاد باشگاه برای تمدید قرارداد مواجه نشده و احتمال جدائی اش با توجه به بازگشت پورعلیگنجی بالاست و دومی با پیشنهاد 5 میلیون دلاری الاتفاق عربستان مواجه شده است که به نظر می رسد باشگاه با این پیشنهاد موافقت کند و درآمد خوبی از کنار این ترانسفر به دست بیاورد.

 

بی کیفیت ها:

با توجه به اتفاقات رخ داده در فصل اخیر، وخدت هنانوف و فرشاد فرجی را نیز باید در جمع جدا شده ها قطعی پرسپولیس بدانیم

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید