کد خبر:3267
پ

لیست خرید نقل و انتقالات پرسپولیس فصل 99/1400

با نظر یحیی گل محمدی، اراده باشگاه پرسپولیس برای حفظ 90 درصد از شاکله اصلی تیم برای فصل بیستم 99/1400 است اما با توجه به جدایی بیرانوند و نادری و استوکس و جدایی احتمالی علی علیپور و مهدی ترابی و بشار رسن به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس، فصل نقل و انتقالات داغی را در […]

با نظر یحیی گل محمدی، اراده باشگاه پرسپولیس برای حفظ 90 درصد از شاکله اصلی تیم برای فصل بیستم 99/1400 است اما با توجه به جدایی بیرانوند و نادری و استوکس و جدایی احتمالی علی علیپور و مهدی ترابی و بشار رسن به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس، فصل نقل و انتقالات داغی را در تابستان 99 خواهد داشت؛ در ادامه به نقل و انتقالات پرسپولیس و  لیست خرید پرسپولیس فصل 99/1400 (احتمالی) نگاهی انداخته ایم.

 

برنامه کامل بازی های پرسپولیس لیگ بیستم فصل 99/1400

 

لیست اسامی بازیکنان پرسپولیس 99/1400

 

آموزش پیش بینی فوتبال | چطور در پیش بینی مسابقات فوتبال برنده شویم؟

 

پخش زنده بازی پرسپولیس

 

لیست خرید استقلال نقل و انتقالات 99/1400

 

جدول لیگ برتر 99

 

لیست خرید پرسپولیس فصل 99/1400

فرشاد فرجی به طور رسمی برای پیوستن به پرسپولیس ابراز تمایل کرده است و مدعی شده حاضر است مبلغ رضایتنامه ش را خودش بپردازد.

ایمان سلیمی از جمع گزینه های حضور در پرسپولیس خط خورد.

حضور شاهین طاهرخانی در پرسپولیس منوط به توافق بر سر جزئیات آپشن های خواهد بود.

محمد عباس زاده و شهاب زاهدی و رضا قوچان نژاد از جمع گزینه های پرسپولیس برای جانشینی عیسی آل کثیر خط خوردند.

عکس سعید آقایی و حامد لک در پرسپولیس

دروازه | بازگشت علیرضا حقیقی به پرسپولیس؟

با جدایی بیرانوند بوژیدار رادوشویچ دروازه بان شماره 1 پرسپولیس خواهد بود اما نبود یک دروازه بان مطمئن دیگر بر روی نیمکت، برای گل محمدی ترسناک است و به همین منظور، او سفارش جذب یک گلر با تجربه و خوب را به مدیریت تیم در نقل و انتقالات پرسپولیس 99 داده است. از گوشه و کنار خبر می رسد، حامد لک و علیرضا حقیقی و گلر شهر خودرو که پیشتر شاگرد یحیی نیز بوده، سه گزینه جانشینی بیرانوند خواهند بود.

تکمیلی … حامد لک رسماً به پرسپولیس پیوست.

 

خط دفاع | جذب دو ستاره

در خط دفاعی با مصدومیت محمد انصاری و بازگشت احتمالی محمد نادری به تیم بلژیکی، دست یحیی در جناح چپ خالی تر از همیشه خواهد بود. او در حال حاضر می تواند از گزینه محسن ربیع خواه که سابقه بازی در پست دفاع چپ را در کارنامه دارد استفاده کند اما به نظر می رسد گزینه قطعی پرسپولیس برای این پست، دانیال اسماعیلی فر است که قابلیت بازی در هر دو پست دفاع راست و چپ را دارد.

با مسن تر شدن سید جلال حسینی و مصدومیت انصاری، به نظر می رسد جذب یک مدافع وسط با کیفیت مثل رضا اسدی نیز در دستور کار یحیی گل محمدی قرار داشته باشد چرا که در غیر اینصورت می بایست فصل را با دو مدافع مرکزی به نام های شجاع خلیل زاده  و کنعانی زادگان ادامه دهد.

یحیی برای تقویت جناحین خود درخواست جذب سعید آقایی و امین قاسمی نژاد را نیز به مسئولین باشگاه داده که باید دید در نهایت موفق به جذب آنها می شود یا خیر؟

رسمی | سعید آقایی رسماً به پرسپولیس پیوست

رسمی | میلاد سرلک به پرسپولیس پیوست

 

خط هافبک | کمترین تغییر

با توجه به جدایی مهدی ترابی و بشار رسن از این تیم به نظر می رسد یحیی به سراغ جذب یک هافبک طراح برود و مدیر برنامه های احسان پهلوان، مذاکرات این بازیکن با رغبتی عضو هیئت مدیره پرسپولیس را تائید کرده تا این بازیکن جایگزین ترابی در پرسپولیس شود.

رسمی | احسان پهلون رسماً به پرسپولیس پیوست

رسمی | علی شجاعی هافبک چپ پای نساجی به پرسپولیس پیوست

 

خط حمله | مغانلو یا آل کثیر؟

اما در خط حمله، پرسپولیس احتمالاً دست به خرید چند بازیکن تراز اول خواهد زد. با فسخ قرارداد استوکس و همچنین تمایل علیپور برای جدایی و پیوستن به تیم پرتغالی، تنها گزینه این تیم در خط حمله اوساگونا خواهد بود که عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته است. با ممنوعیت جذب مهاجم خارجی به نظر می رسد، پرسپولیسی ها به هر شکل ممکن به سراغ جذب شهریار مغانلو یا عیسی آل کثیری خواهند رفت که در نیم فصل موفق به جذب آنها نشدند.

رسمی | آرمان رمضانی به پرسپولیس پیوستبیوگرافی آرمان رمضانی

رسمی | عیسی آل کثیر رسماً به پرسپولیس پیوست

تکمیلی : شهریار مغانلو برای ادامه فوتبالش راهی پرتغال شد و در تیم سانتا کلارا توپ خواهد زد.

رسمی | حضور شهاب زاهدی در پرسپولیس منتفی شد.

 

بررسی محتمل ترین گزینه های خرید پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی 99

 

دانیال اسماعیلی‌فر  (رسماً منتفی شد)

مثل فصل گذشته شاه ماهی نقل و انتقالات است تیم‌های مدعی زیادی خواهان جذبش هستند با این تفاوت که او دیگر با ذوبی‌ها قرارداد ندارد و مدیران باشگاه نمی‌توانند مانع جدایی‌اش شوند. اسماعیلی‌فر از بازیکنان مورد علاقه گل‌محمدی است که با او در ذوب آهن و تراکتور همکاری داشته و حالا در پرسپولیس قرار است برای تقویت سمت راست این تیم حضور پیدا کند. دانیال پیشنهادات خوبی از سپاهان و تراکتور هم داشت ولی ترجیح داده با پرسپولیس به توافق برسد و فقط یک امضا تا نهایی شدن این انتقال باقی مانده است و باید کار او با پرسپولیس را تمام شده دانست.

 

سعید آقایی (رسماً به پرسپولیس پیوست)

اولین باری که نامش به عنوان گزینه دفاع چپ پرسپولیس مطرح شد در پنجره تابستانی پیش از لیگ هفدهم بود که آقایی قصد داشت از تراکتور جدا شود و با پرسپولیس مذاکراتی داشت ولی چک 1.5 میلیاردی که در اختیار گسترش فولاد بابت رضایت نامه قرار داده بود مشکل بزرگش در راه سرخپوش شدن بود و از همین رو به سپاهان رفت و 3 سال در آنجا حضور داشت. چندی پیش بود که مذاکرات و توافق آقایی با پرسپولیس رسانه‌ای شد و همین موضوع باعث شد قلعه‌نویی او را از اردوی طلایی پوشان کنار بگذارد و حالا بعد از گذشت چند هفته و در آستانه هفته پایانی لیگ برتر توافق نهایی او با سرخپوشان رسانه‌ای می‌شود. آقایی نیم فصل تا یک قدمی رفتن به استقلال پیش رفته بود ولی این انتقال نهایی نشد.

 

حامد لک (رسماً به پرسپولیس پیوست)

از همان سال اولی که در ترکیب صبا گل کرد و در فوتبال ایران درخشید خودش را یک پرسپولیسی دو آتشه معرفی کرد و در طول این سال‌ها آرزوی پرسپولیسی شدن داشت و چند بار هم تا یک قدمی رسیدن به خواسته خود پیش رفت ولی این انتقال نهایی نشد و ظاهراً گلر ماشین سازی قرار است در لیگ بیستم و در آستانه 30 سالگی به هدفش برسد. با جدایی بیرانوند پرسپولیس گزینه‌های مختلفی را برای جانشینی او بررسی کرد و در نهایت یحیی گل‌محمدی رای به حضور لک داد.

 

مهدی مهدی‌پور

یکی دیگر از بازیکنان مورد علاقه یحیی که او را با خودش از ذوب آهن به تراکتور منتقل کرد و حالا قرار است همکاری‌شان در پرسپولیس هم ادامه پیدا کند. مهدی‌پور از شرایطش در ذوب آهن راضی نیست و پیشنهاد خوبی که از پرسپولیس دریافت کرده باعث شده تصمیمش برای جدایی از جمع سبزپوشان اصفهانی قطعی شود و توافقاتش در مذاکره با سرخپوشان هم زود به توافق منجر شده و احتمالاً او را در لیگ بیستم در ترکیب پرسپولیس خواهیم دید.

 

میلاد سرلک

از سپاهان به نساجی و از نساجی به شهر خودرو رفت و حالا گزینه جدی پرسپولیس در پنجره تابستانی محسوب می‌شود. ظاهراً احتمال جدایی همزمان نوراللهی و کامیابی‌نیا باعث شده سرخپوشان به جز مهدی‌پور به دنبال جذب یک بازیکن دیگر هم در پست هافبک دفاعی باشند و گزینه گل محمدی سرلک است که بعید به نظر می‌رسد جذبش کار سختی برای سرخپوشان تهرانی باشد و او را هم باید ورودی جدید این تیم در تابستان دانست.

 

محمدحسین مرادمند

او نیز به همراه میلاد سرلک از گزینه های مد نظر یحیی هستند که در شهر خودرو شاگرد وی بوده اند اما مالک شهر خودرو برای انتقال آنها به پرسپولیس رقم بالایی را طلب کرده است.

 

محمد میری

پدیده جدید و جوان نساجی که زیر نظر محمود فکری گل کرده است پیشنهادات جالب توجهی دریافت کرده که یکی از آنها از پرسپولیس است. میری با دو شوت مهار نشدنی دروازه استقلال و سپاهان را در هفته‌های اخیر باز کرده تا نشان دهد گل زنی روی شوت‌های از راه دور تبحر او محسوب می‌شود و با توجه به شرایط سنی مناسب گزینه خوبی برای جذب در تابستان محسوب می‌شود.

در مجموع به نظر می رسد لیست خرید پرسپولیس 99/1400 به اتفاقات احتمالی در 9 هفته باقیمانده از لیگ ارتباط زیادی داشته باشد چرا که اگر این تیم در نقاط حساس دیگر نیز مصدومین بلند مدت بدهد، احتمال تغییر در لیست خرید پرسپولیس وجود دارد و نفرات بیشتری جذب این تیم خواهند شد. به نظر شما چه بازیکن دیگری می تواند در لیست خرید پرسپولیس برای فصل بعد قرار داشته باشد؟

 

تا این لحظه جدایی بشار رسن، علی علیپور و علیرضا بیرانوند از تیم قطعی شده است و لحظاتی پیش نیز خبر فسخ قرارداد مهدی ترابی رسماً اعلام شد.

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • Sakura 31 آگوست 2020 / 11:30 ق.ظ

    به نظر من رادوشویچ نره همون وایسه دروازه بان دوم تیم و اگه میشد پیام نیازمند به پرسپولیس بیاد عالی میشد و بشار هم نباید بره اگه ترابی و علیپور باشن عالی میشه

  • بیگی 28 آگوست 2020 / 1:56 ب.ظ

    این لیست خروج پرسپولیس هست

    احمد نورالهی
    کمال کامیابی نیا
    مهدی ترابی
    علی علیپور
    بشار رسان

  • *Zarii* 27 آگوست 2020 / 5:33 ب.ظ

    باید اوساگونا و رادوشوویچ رو تو لیست خروجی قرار بده باشگاه.

  • توحید 12 آگوست 2020 / 9:14 ب.ظ

    توی لیست گل محمدی به نظرم میری هم هست که اگه بشار رسن بازی در اورد دکمه ش رو بزنه. مهدی عبدی هم خیلی راحت جانشین علیپور میشه

  • ابن فوتبال 20 ژوئن 2020 / 4:01 ب.ظ

    شهریار مغانلو که قطعاً میاد و مطمئنم مهدی ترابی و علیپورم میرن از تیم . شاید رسن بمونه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید