کد خبر:25019
پ

لو رفتن تمرین پرسپولیس علی رغم قرنطینه | فدراسیون فوتبال شریک جرم!

در حالی که مسئولین پرسپولیس پس از بازگشت از هندوستان به قرنطینه یک هفته ای تیم خود اعتراض داشتند و با جار و جنجال زیاد مدعی بودند که نمی توانند بدون تمرین به مصصاف رقبا بروند، اما رو گذشته پرده از ادعاهای بی اساس دوستان برداشته شد و فدراسیون فوتبال در بیانیه ای واضح مشخص […]

در حالی که مسئولین پرسپولیس پس از بازگشت از هندوستان به قرنطینه یک هفته ای تیم خود اعتراض داشتند و با جار و جنجال زیاد مدعی بودند که نمی توانند بدون تمرین به مصصاف رقبا بروند، اما رو گذشته پرده از ادعاهای بی اساس دوستان برداشته شد و فدراسیون فوتبال در بیانیه ای واضح مشخص کرد که تیم پرسپولیس قرنطینه را زیر پا گذاشته و از یکشنبه در بهترین مجموعه تمرینی ایران که متعلق به تیم ملی است با همه امکانات در حال تمرین بوده است.

 

لو رفتن تمرین پرسپولیس علی رغم قرنطینه | فدراسیون فوتبال شریک جرم!

این اتفاق در حالی رخ داده که مسئولین پرسپولیس در این خصوص سکوت اختیار کرده اند و به زعم خود با عدم انتشار خبر یا عکسی از تمرین پرسپولیس قصد مخفی کردن این اقدام خود را داشتند اما منابعی که در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از این اتفاق مخفیانه مطلع بودند قصد افشاگری در این خصوص را داشتند روز گذشته همگی از سمت خود عزل شدند که معروفترین آنها سهیل مهدی بود. در واقع فدراسیون فوتبال که خود همدست باشگاه پرسپولیس در شکستن قرنطینه بود و امکانات تیم ملی را در اختیار این تیم قرار داده بود، در اقدامی سریع مجبور به صدور بیانیه ای نرم شد تا خود را از این رسوایی مبرا کند اما کیست که نداند بدون مجوز فدراسیون فوتبال امکانات PEC در اختیار هیچ تیمی قرار داده نخواهد شد.

جالبتر اینکه پس از افشای این تمرین مخفیانه، دوستان به طور کلی ماجرای قرنطینه 7 روه را هم فراموش کردند و به طور رسمی رو گذشته علاوه بر تعویق دو روزه بازیهای پیش رو، قرنطینه پرسپولیس نیز به پایان رسید تا مشخص شود وقتی پای منافع یک تیم وسط باشد، قانون برای همه تیمها یکسان نیست.

در فصل گذشته نیز اخباری مبنی بر تمرین تیم پرسپولیس علی رغم قرنطینه همه تیمها و ممنوعیت تمرین آنها شنیده شد و عکس محمد انصاری در تمرین پرسپولیس حسابی جنجال به پا کرد و گفته می شود از همان ماجرا به بعد بود که محمد انصاری در لیست سیاه گل محمدی قرار گرفت چرا که قرار نبود هیچ بازیکنی از تمرینات مخفیانه فیلم یا عکسی تهیه و منتشر کند.

 

پی نوشت: سکوت باشگاه پرسپولیس در خصوص رسوایی اخیر خود گواه بر بسیاری از مسائل است چرا که اگر دوستان کار درست را انجام داده بودند اکنون نفراتی همچون افشین پیروانی، ابراهیم شکوری و … در خصوص بیانیه فدراسیون فوتبال و این رسوایی ساکت نبودند.

 

کلیدواژه : فدراسیون فوتبال

دیدگاه کاربران 9 دیدگاه
  • مهدي 4 مه 2021 / 10:16 ب.ظ

    تابلو چستقلالى هستي كه اين همه از پرسپوليس بد ميگى اگر به قرنطينه باشه اون تيمى كه كرونا داشته يا اون تيمى كه رفته تو عربستان به تفريح و مراسم حج بايد قرنطينه بشه نه تيمى كه تو هند كاملا مراقبت شده و حتى يك تست مثبت نداشته كمتر خودتونو به خريت بزنيد

    • حسین 5 مه 2021 / 7:34 ق.ظ

      آخه شل مغز مگه به تست مثبت ه ؟ ممکنه ناقل باشن تستشونم مثبت باشه . چقد گاو هستن این هوادارای لنگ . سال گاو مبارک . رفتید جایی که قلب ویروس کرونای هندی هست . هند بیشترین آمار ابتلا در جهان رو داره با عربستان که کلاً تو کشورش 1000 نر هم مبتلا نداره مقایسه میکنی؟ اگه یه لنگی تو رودگاه گرفته بود چی ؟ هر دقیقه که تست نمیدن . یه کم عقل و شعور هم خوب چییه

  • masha 4 مه 2021 / 2:44 ب.ظ

    با درود
    کنطق میگه اینا ازون چار گلی که داش کوچیکمه تاجیکمون به الهلال زد حسابی جفت کردن. ینی اینکه عطای لیگ قهرمانانو به لقاش بخشیدن.میخان بعد که توسط AFC حذف شدن حرف ئاسه گفتن داشته باشن. ضمن اینکه از حالا میخان رو دفاع اتوبوسی تو دربی کار کنن. از من یکی نخاین از بین قائدی و دیاباته و مطهری و اسماعیلی و نادری و وریا بگم کیا هر کدوم چن تا میزنن !!چه آبکشی بشه این لنگ فلک زده!!
    تازه میلیچ و رمضانی و مهدی پور و رضاوند رو نگفتم.

  • ناشناس 4 مه 2021 / 10:58 ق.ظ

    طبق پروتکلها همه ی تیم ها بعد از سفر باید قرنطینه میرفتن اونم بگو .اگه دست رو قرآن بگذاری من قبول ندارم استقلالی نیستی. استقلالی‌ها خوبند شما همون تاجی هستید!

    • هشام القروچ 4 مه 2021 / 11:01 ق.ظ

      از نظر شما سفر به کشوری که کلاً 500 نفر کرونایی داره با سفر به کشوری که 150 هزار نفرکرونایی در روز داره فرق نداره؟ مضاف بر اینکه کرونای هندی خودش یه داستان جداس مثه کرونای انگلیسی. هند صدرنشین ابتلای روزانه به کروناس استاد برای همین برای پرسپولیس سخت گیری کردن وگرنه اینهمه سفر خارجی داره به کشورای دیگه انجام میشه ولی هیچوقت این موارد نیست. خودتونو به گیجی نزنید . مشخصه که چرا فقط پرسپولیس قرنطینه شد

    • حسین 4 مه 2021 / 11:17 ق.ظ

      خدایی نویسنده چه فازی داره ساقیش کیه
      نفهم مگه ممد انصاری از پرسپولیس نرفتش مس رفسنجان خداشفاتون بده

      • حسین 4 مه 2021 / 12:22 ب.ظ

        شل مغز پارسال توی لنگ صغیر بود

      • خسن 4 مه 2021 / 2:08 ب.ظ

        اول متن را بخون و بعد نظر بده. مثل درصد محمدی و شارلاتان و ابرام چرخی عمل نکن.

        • بی نام 4 مه 2021 / 9:35 ب.ظ

          هوی خسن ان شاالله خودت و خانواده ات از زیر ابرام چرخی در میایین و درصد شارلاتانیتو میگیری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید