کد خبر:39289
پ

لزوم استعفای دسته جمعی سردار آجورلو و دار و دسته اش | شخصیت استقلال را پائین آوردید

اتفاقاتی که پس از جدایی فرهاد مجیدی برای استقلالی ها رخ داد شبیه کابوس بود و این کابوس با سوء مدیریت مدیرعامل این تیم به اوج خود رسید تا با یک سهل انگاری دیگر، نه تنها شان و شخصیت استقلال را در برخورد با بازیکنان پائین آورده باشند بلکه یک بحران روانی کشنده به تیم […]

اتفاقاتی که پس از جدایی فرهاد مجیدی برای استقلالی ها رخ داد شبیه کابوس بود و این کابوس با سوء مدیریت مدیرعامل این تیم به اوج خود رسید تا با یک سهل انگاری دیگر، نه تنها شان و شخصیت استقلال را در برخورد با بازیکنان پائین آورده باشند بلکه یک بحران روانی کشنده به تیم وارد کردند.

لزوم استعفای دسته جمعی سردار آجورلو و دار و دسته اش | شخصیت استقلال را پائین آوردید

ماجرا از آنجا شروع شد که آجورلو پروسه انتخاب سرمربی تیمش را آنقدر کش داد تا مسئول نقل و انتقالات استقلال در کمال تعجب برای تیمی که سرمربی ندارد، یارگیری کند! نتیجه این اتفاق ترافیک سنگین در پست های مدافع میانی، هافبک دفاعی، مهاجم شد که امروز استقلالی ها را وادار به انجام اقدامات محیر العقول در روز پایانی نقل و انتقالات کرده است. اقداماتی که می توانست بسیار زودتر و در فضایی صمیمی تر با بازیکنانی که مازاد شده اند، انجام شود تا شاهد این نا به سامانی برای تیم و بازیکنان مذکور نباشیم.

آجورلو که پیشتر با سهل انگاری خود زمینه جدایی سیاوش یزدانی و مرادمند را در کوران مسابقات فراهم کرده بود، ظاهراً در زمین رقبای استقلال بازی می کند و هر فصل، یک برگ جدید برای حاشیه سازی برای این تیم رو می کند. او می توانست مدتها قبل، مذاکرات برای فسخ قرارداد مهاجم یا هافبک مازاد استقلال را شروع کند تا جا برای نفرات جدیدی که قرار بود به این تیم بپیوندند باز می شد. در واقع از فردای روزی که کار انتقال محبی و قایدی به استقلال نهایی شد، او می توانست از سرمربی تیمش نام 3 بازیکن را برای خارج کردن از لیست بخواهد تا این موضوع که به سوژه طنز هواداران تیم های رقیب استقلال تبدیل شده، به این شکل تراژیک پیش نرود.

بی مهری ها به ارسلان مطهری درست در زمانی رخ می دهد که شاهد مراسم با شکوه و محترمانه خداحافظی بازیکنان مشهور اروپایی که از تیمهایشان مازاد شده اند، هستیم. شب گذشته در مراسم با شکوهی که باشگاه رئال مادرید برای جدایی کاسمیرو ترتیب داده بود، جای آجورلو خالی بود تا یاد بگیرد با بازیکنی که برای این تیم زحمت کشیده و گل های حساس دربی زده، نباید این رفتار زشت صورت بگیرد که برای خارج کردن اجباری نامش از لیست، اقدام به شکایت علیه او کنند!

متاسفانه در سالهای اخیر این اقدامات غیراخلاقی در باشگاه استقلال نهادینه شده و به یاد نداریم بازیکنی که مازاد شده، در فضایی دوستانه از تیم محبوبش جدا شده باشد. شاید اکنون هواداران استقلال متوجه علت انگیزه چند صد برابری بازیکنان سابق خود مقابل استقلال بشوند چرا که آنها در بازیهای رو در رو آنقدر انگیزه برای درخشش دارند که بازی مذکور را به چشم یک بازی انتقامی می بینند.

 

در هر صورت، این افتضاح، برگ سیاه دیگری در کارنامه آجورلو ثبت کرد که با سهل انگاری های خود، لطمات مادی و معنوی زیادی به استقلال وارد کرده است. از سهل انگاری در موضوع جدایی مجیدی گرفته و انتخاب دیرهنگام مربی جدید و  نقل و انتقالات بی برنامه تا بی خیالی نسبت به حل مشکل سربازی دو مدافع تیم و در انتها حل نکردن به موقع مشکل پر بودن لیست استقلال و مازاد کردن چند بازیکن.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 23 آگوست 2022 / 8:55 ق.ظ

    یعنی یک باشگاه و ملیونها هوادار باید منتظر ۴ ماه اقامت کاوه رضایی باشن که تازه برای استقلال هیچ نفعی نداشت جز اخراج متعصب ترین بازیکنش به اسم ارسلان مطهری. و برای کاوه نفع داشت به خاطر امتحان کردن شانسش برا جام جهانی. جابجایی یا شیفت از ارزشهای تیم محورانه( اونهمه ارسلان ذخیره ژستند داغون بود صداش در نیومد در حالی که بهترین گلزن استقلال بود فصل قبلش) به ارزشهای فردگرایانه و منفعت پرستی کاوه و اجرلو. هر یک با انگیزه های خودشون اولی برا جام جهانی رفتن و مهمتر از اون اقامت بلژیک گرفتن، دومی برای بستن دهان هوادار که بعله! ما هم بازیکن بزرگ گرفتیم. خواهیم دید که متلاشی میشه این تیم از درون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید