کد خبر:18234
پ

لری کینگ مجری معروف آمریکایی در سن 87 سالگی درگذشت

لری کینگ با 63 سال سابقه فعالیت در حوزه رسانه 25 سال مجری CNN بود و در سال گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، چند ماهی را با ویروی کووید 19 دست و پنجه نرم کرد اما سرانجام در سن 87 سالگی درگشت اما هنوز علت رسمی مرگ او اعلام نشده است.   مصاحبه […]

لری کینگ با 63 سال سابقه فعالیت در حوزه رسانه 25 سال مجری CNN بود و در سال گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، چند ماهی را با ویروی کووید 19 دست و پنجه نرم کرد اما سرانجام در سن 87 سالگی درگشت اما هنوز علت رسمی مرگ او اعلام نشده است.

 

مصاحبه لری کنیگ با محمود احمدی نژاد

 

لری کینگ مجری معروف آمریکایی در سن 87 سالگی درگذشت

تیزهوشی لری کنیگ در مصاحبه با افراد باعث شده بود او به شهرت جهانی دست پیدا کند به طوری که مصاحبه های جذاب او با هنرپیشه ها، سلبریتی ها، سیاستمداران و روسای جمهور مختلف همواره در یادها خواهد ماند. یکی از به یادماندنی ترین مصاحبه های او با محمود احمدی نژاد بود که در زمانی که احمدی نژاد برای سخنرانی در سازمان ملل در آمریکا به سر می برد، مصاحبه ای با لری کینگ در خصوص مسائل مختلف و روابط ایران و آمریکا ترتیب داد.

لری کینگ کارش را با کار در اردیو میامی شروع کرد و سپس به رادیو ملی آمریکا رسید و بعد از آن، 25 سال در CNN گزارشگر بود. او میزبان یکی از پرمخاطب ترین شوهای شبانه تلویزیون آمریکا بود که در سراسر آمریکا پخش می شد. او در سال 2012 برنامه ORA را راه اندازی کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید