کد خبر:35662
پ

لابی هم لابی های سابق آجورلو را مسخره کرده اند خبر ندارد!

سردار آجورلو مدیرعامل استقلال در ادامه سلسله اشتباهات خود در قضیه پیگیری وضعیت خدمت دو بازیکن استقلال اینبار در یک برنامه ضبط شده که توسط خود باشگاه استقلال منتشر شد، به برخی صحبتها و حواشی که در این بین مطرح شده واکنش نشان داد که همین موضوع بار دیگر ثابت کرد، مسئولین ارشد نظامی کشور، […]

سردار آجورلو مدیرعامل استقلال در ادامه سلسله اشتباهات خود در قضیه پیگیری وضعیت خدمت دو بازیکن استقلال اینبار در یک برنامه ضبط شده که توسط خود باشگاه استقلال منتشر شد، به برخی صحبتها و حواشی که در این بین مطرح شده واکنش نشان داد که همین موضوع بار دیگر ثابت کرد، مسئولین ارشد نظامی کشور، تنها به احترام رفاقت دیرینه با او جواب سلامش را می دهند وگرنه حرف او ولو قانونی دیگر در میان بالارده ها برشی ندارد.

 

لابی هم لابی های سابق | آجورلو را مسخره کرده اند خبر ندارد!

اولین بار آجورلو در ابتدای فصل متوجه شد که حرفش برشی ندارد. او که با مطرح کردن رفاقتش با شهید طهرانی مقدم قصد داشت زمین وزارت دفاع را برای استقلال مهیا کند، با جواب منفی مواجه شد و همانجا می بایست متوجه موضع نظامیون در خصوص درخواست هایش می شد اما نشد تا با تکیه بر رفاقت های کهنه که با برخی مسئولین ارشد نظام دارد، به تعویق خدمت سیاوش یزدانی و مرادمند امیدوار باشد و این دو بازیکن را نیز امیدوار نگه دارد. اتفاقی که در نهایت رخ نداد و تنها ناکامی لابی سردار آجورلو با نفر دوم نظام برای او و باشگاه استقلال ماند.

 

آجورلو که مدعی بود برخی با حداکثر توان در صدد کارشکنی در مسیر موفقیت استقلال هستند با اسم بردن از سردار زاده کمند، ریاست منابع انسانی نیروهای مسلح او را مقصر این اتفاق قلمداد کرد. آجورلو ضمن تشریح ماجرا و اینکه به سرلشگر باقری رئیس نیورهای مسلح کشور نامه زده و موافقت اصولی او را گرفته و پاراف جانشین وی یعنی امیر نصیری برای سازمان نیروهای مسلح برای حل این موضوع ارسال شده مدعی شد زاده کمند با وجود این پاراف، نامه مذکور را بایگانی کرده است و ترتیب اثر نداده است.

اینکه ادعاهای اجورلو چقدر صحیح است بر ما پوشیده است اما انچه مشخص و محرز است، در سلسله مراتب نیروهای مسلح، حرف سرلشگر باقری برای تمامی زیرمجموعه های نیروهای مسلح لازم الاجراست و ادعای آجورلو در بایگانی شدن نامه مذکور و عدم ترتیب اثر برای احقاق حق بازیکنان استقلال به نوعی تمرد از دستور سردار زاده کمند مجسوب می شود و او را به دادگاه نظامی می کشاند.

اما به واقع واقعاً چنین اتفاقی رخ داده است و یا برخی با بازی دادن آجورلو در نهایت کاری که از قبل تصمیم به اجرای آن گرفته بودند را اجرا کردند؟ بدون شک نه سردار زاده کمند و نه هیچ یک از سرداران و مسئولین سپاه و ارتش جرات و جسارت بی اثر کردن نامه نفر دوم نظام را نداشته و ندارند.

در نهایت سوال اساسی از آن استادی که در برنامه فوتبال برتر از سوی نظام وظیفه روی خط امد و مدعی شد این دو بازیکن پیرو قانون سرباز قهرمان نمی شوند آیا می تواند در دو جمله علت معافیت (و نه تعویق خدمت) 7 بازیکن وقت تیم ملی پس از بازگشت ناکام از جام ملتهای آسیا را به طور صریح بیان کند؟ کدام یک از آقایان، قلی زاده، ترابی، بیرانوند، آزمون، مجید حسینی و … در قانون سرباز قهرمان می گنجیدند؟ قهرمان جام ملتهای شده بودند یا بازیهای اسیایی یا المپیک یا لیگ قهرمانان آسیا ؟

نکته ظریف در مقایسه این دو اتفاق اینجاست که لابی مسعود سلطانی فر در نامه به نظام وظیفه برای معافیت آن 7 بازیکن با محوریت معافیت دو بازیکن یک تیم خاص قوی تر از لابی حمید سجادی بود چرا که هم سجادی و هم فدراسیون فوتبال، بازیکن ملی پوش و در سطح ملی پوش بودن مرادمند و یزدانی را تائید کرده بودند و به موجب قانون این دو می توانستند حداقل تا 3 ماه آینده تاریخ اعزام خود را به تعویق بیاندازند اما برخورد سلیقه ای و رنگی در تفسیر قوانین در برهه های مختلف به نفع یا ضرر برخی تیم ها باعث شد تا آجورلو که خیالش از بابت تعویق خدمت دو بازیکن تاثیرگذار تیمش راحت بود، اینگونه به بازی گرفته شود.

 

پی نوشت: منظور از درخواست معافیت 7 ملی پوش توسط سلطانی فر، معافیت موقت است.

 

دیدگاه کاربران 54 دیدگاه
  • سالار 6 مارس 2022 / 2:31 ق.ظ

    باز یه جا که به صرر کیسه سد یه نویسنده معلوم، الحال شروع به گفتن و نوشتن چرندیات کرد میخواستن قانون رو دور بزنن تا دوتا بازیکنشون به خدمت نرن نتونستن قانون رو دور بزنن آسمون ریسمون به هم میبافن که تیم سرورشون و طرفدارای تیم سرورشون رو مقصر جابزن نه عزیز، من پنج ساله که از بس چرندیات خودتون رو تکرار کردید خودتونم باورتون، شده که درست میگید. ولی خودتون بهتر میدونبد چرندیات و جفنگیاتتون خیلی بی معنی و تکراریه کیسه کشید و بی، منطق قهرمانپولیس وطرفذثداراش فقط، بهتون میخندن انقدر بگویید وتکرار کنید تا خودتان. رابتونید. راضی نگهداریدکه ۱۰سال بدون جام بودن مققر دیگرانند نه تیم، کیسه حقیر، فقط این رو بدونید اکر به حثجای پیچیدن به پروپای این تیم و اون تیم وبه پروپای این نفر و اون نفر وگدایی امتیارز به تیم خودتون فکر میکردید و به تیم خودتون میرسیدید قطعا قهرمان میشدید. ولی بهترش اینه که به تکرار جفنگیاتتون ادامه بدید ما هم به تکرار قهرمانی هامون. ، بدوتید و بازهم بدونید
    از عمل کار براید به سخنرانی نیست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید