کد خبر:3754
پ

قلع و قمع استقلال به دست سازمان لیگ | مصدومیت و کرونا کافی نبود؟

در حالی که سازمان لیگ رسما اعلام کرد بازی هفته بیست و چهارم فولاد خوزستان لغد شده است اما در عین حال بر برگزاری بازی استقلال و تراکتورسازی در تاریخ 21 تیر ماه تاکید کرده است.   قلع و قمع استقلال به دست سازمان لیگ | مصدومیت و کرونا کافی نبود؟ این اتفاق عجیب در […]

در حالی که سازمان لیگ رسما اعلام کرد بازی هفته بیست و چهارم فولاد خوزستان لغد شده است اما در عین حال بر برگزاری بازی استقلال و تراکتورسازی در تاریخ 21 تیر ماه تاکید کرده است.

 

قلع و قمع استقلال به دست سازمان لیگ | مصدومیت و کرونا کافی نبود؟

قلع و قمع استقلال به دست سازمان لیگ | مصدومیت و کرونا کافی نبود؟

این اتفاق عجیب در حالی رخ داده که استقلالی ها به دلیل شروع زودهنگام بازیها و تمرینات پرفشار بیشترین تعداد مصدوم را دارند و با ابتلای 9 بازیکن آنها به کرونا رسما قادر به استفاده از بسیاری از بازیکنان اصلی خود نیستند و هواداران این تیم معتقدند سازمان لیگ در جهت دستورات وزارت ورزش برای تضعیف استقلال قصد قلع و قمع این تیم در آستانه شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

اکنون موضوع مناقشه بین مسئولین سازمان لیگ و استقلالی ها، عدد اعضای رسمی این تیم است که به اعتقاد مسئولان استقلال 36 است اما سهیل مهدی بر روی 38 تاکید دارد که مجوز لغو بازیهای استقلال به واسطه رسیدن به حد نصاب 25 درصد را از بین میبرد و این تیم مجبور است به واسطه شیرین کاری علمای سازمان لیگ در برگزاری ولو به هر قیمتی ادامه بازیها، با 30 درصد توان خود مقابل رقبا صف آرایی کند که این رقابت عادلانه به نظر نمی رسد.

 

هر چه که هست به نظر می رسد اتاق فکر وزارت ورزش پس از فراری دادن استراماچونی و تضعیف استقلال اینبار قصد دارد با اهرم های فشار جدید یک استقلال ضعیف و بی روحیه را وارد مسابقات آسیایی کند تا بساط خنده دوستان جور شود!

 

در پایان ذکر این نکته ضروریست که مشخص نیست حد نصاب 25 درصد مبتلا به کرونا در یک تیم با چه استدلال و منطقی به قانون تبدیل شده است چرا که اگر فقط سه دروازه یک تیم به کرونا مبتلا شوند، تیم مذکور قادر به حضور در مسابقه نخواهد بود و الزامی به ابتلای 25 درصد بازیکنان و کادر یک تیم به کرونا برای لغو بازیهایش وجود ندارد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید