کد خبر:37065
پ

قرارداد پرسپولیس با پورعلیگنجی مساوی با خداحافظی سیدجلال

در حالی که یحیی گل محمدی مدعیست تصمیم در خصوص ادامه همکاری یا خداحافظی سید جلال حسینی در انتهای فصل را بر عهده خود او گذاشته، به نظر می رسد این آخرین فصل سید جلال حسینی در پرسپولیس باشد. قرارداد پرسپولیس با پورعلیگنجی مساوی با خداحافظی سیدجلال سید جلال حسینی که یک فصل دیگر با […]

در حالی که یحیی گل محمدی مدعیست تصمیم در خصوص ادامه همکاری یا خداحافظی سید جلال حسینی در انتهای فصل را بر عهده خود او گذاشته، به نظر می رسد این آخرین فصل سید جلال حسینی در پرسپولیس باشد.

قرارداد پرسپولیس با پورعلیگنجی مساوی با خداحافظی سیدجلال

سید جلال حسینی که یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، در سن 40 سالگی همچنان برای این تیم بازی می کند و اتفاقاً کندی او به سبب سن و سالش به پاشنه آشیل پرسپولیس در فصل جاری تبدیل شده بود اما گل محمدی به سبب مصدومیت یا محرومیت مدافعین میانی خود بعضاً مجبور به استفاده از جلال حسینی بود.

اما عملکرد نامطلوب خط دفاعی پرسپولیس در فصل جاری باعث شد تا گل محمدی به سراغ جذب یک مدافع با کیفیت به نام مرتضی پورعلیگنجی برود و این اتفاق به معنای پایان حضور سیدجلال حسینی در ترکیب اصلی پرسپولیس خواهد بود. چرا که به نظر می رسد زوج پورعلیگنجی و علی نعمتی در فصل آتی در قلب خط دفاعی پرسپولیس بازی خواهند کرد.

در این شرایط اینطور به نظر می آید که سید جلال حسینی برای حفظ شان خود و جلوگیری از نیمکت نشینی از پرسپولیس جدا خواهد شد و یا به طور کل از فوتبال خداحافظی می کند. او چندی پیش در یک مصاحبه گفته بود که دوست دارد با لباس ملوان از دنیای فوتبال خداحافظی کند اما با توجه به احتمال صعود ملوان به لیگ برتر و تمایل سرمربی این تیم به استفاده از نفرات با کیفیت در خط دفاعی، به نظر می رسد سیدجلال حسینی جایی در ترکیب اصلی ملوانی ها هم نداشته باشد و شاید بهترین گزینه برای او خداحافظی از دنیای فوتبال در پایان فصل باشد.

شاید بهتر بود سید جلال به جای تمدید قراردادش در فصل گذشته، در اوج و با قهرمانی از پرسپولیس جدا می شد و به ملوانی می پیوست که حالا در حال صعود له لیگ برتر است؛ خداحافظی جلال حسینی از فوتبال در حال و هوای جالبی اتفاق نخواهد افتاد و چه بهتر بود او با جام، از پرسپولیس یا فوتبال خداحافظی می کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید