کد خبر:30545
پ

قرارداد سه ساله پرسپولیس با وحید امیری 33 ساله | پرسپولیس مدرسه پیرمردها

در ادامه روند تمدید قراردادهای بازیکنان پرسپولیس، روز گذشته وحید امیری وینگر 33 ساله این تیم با عقد قراردادی 3 ساله قراردادش با پرسپولیس را تمدید کرد تا احتمالاً تا پایان دوران فوتبالش در پرسپولیس حضور داشته باشد.   نقل و انتقالات پرسپولیس   قرارداد سه ساله پرسپولیس با وحید امیری 33 ساله | پرسپولیس […]

در ادامه روند تمدید قراردادهای بازیکنان پرسپولیس، روز گذشته وحید امیری وینگر 33 ساله این تیم با عقد قراردادی 3 ساله قراردادش با پرسپولیس را تمدید کرد تا احتمالاً تا پایان دوران فوتبالش در پرسپولیس حضور داشته باشد.

 

نقل و انتقالات پرسپولیس

 

قرارداد سه ساله پرسپولیس با وحید امیری 33 ساله | پرسپولیس مدرسه پیرمردها

وحید امیری که از ارکان اصلی قهرمانی پرسپولیس در چند فصل اخیر به حساب می آید، به مرور پا به سن گذاشته و مشخص نیست مدیران پرسپولیس چطور با بازیکنی با این سن و سال قرارداد 3 ساله امضا کرده اند. یکی از مواردی که این روزها پرسپولیس با آن دست به گریبان است قرارداد بلند مدت سید جلال حسینی است که در مدیریت قبلی منعقد شده و با توجه به رویکرد یحیی گل محمدی مبنی بر عدم استفاده از بازیکن 40 ساله تیمش، به نظر می رسد روزهای آینده، آبستن اتفاقات جدید در پرسپولیس باشیم چرا که یحیی پیشتر در موضوع مهدی مهدوی کیا نشان داد با هیچ بازیکنی شوخی ندارد و اگر بازیکن مورد نظر در پازل تاکتیکی او جایی نداشته باشد، به راحتی نیمکت نشینش می کند، حتی اگر آن بازیکن سید جلال حسینی اسم و رسم دار باشد.

با ماندگار شدن وحید امیری و احتمالاً کامیابی نیا و عالیشاه، میانگین سنی بازیکنان فیکس ترکیب اصلی پرسپولیس تا حد زیادی بالا خواهد رفت و باید دید آیا یحیی می تواند چنین معضلی را مدیریت کند یا خیر.

نکته جالب اینکه او اخیراً علیرضا ابراهیمی را به خدمت گرفته که 31 ساله است و اگر سید جلال حسینی در ترکیب پرسپولیس به میدان برود، تعداد بازیکنان بالای 30 سال ترکیب اصلی پرسپولیس به عدد 6 خواهد رسید.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • بابک۵۶ 21 آگوست 2021 / 6:57 ب.ظ

    ۷۸۹۶۴، عدد داخل پیراهن امیری

  • معصومه صادقزاده 21 آگوست 2021 / 11:35 ق.ظ

    ۷۸۹۶۴

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید