کد خبر:10248
پ

فیلم گوشه هایی از هم دستی ناظر بورس با اخلالگران بازار سرمایه در پیش گشایش

در حالی که مثل روز برای سهامداران قدیمی بازار مشخص است که اردرهای ترس و ساختگی در پیش گشایش، باعث به وجود آمدن صف های فروش سنگین در بازار شده است. اردر ترس یا ایجاد هیجان منفی در بین سهامداران خرد عمدتاً باعث می شود تا آنها با هیجان کاذب دست به فروش سهام ارزشمند […]

در حالی که مثل روز برای سهامداران قدیمی بازار مشخص است که اردرهای ترس و ساختگی در پیش گشایش، باعث به وجود آمدن صف های فروش سنگین در بازار شده است. اردر ترس یا ایجاد هیجان منفی در بین سهامداران خرد عمدتاً باعث می شود تا آنها با هیجان کاذب دست به فروش سهام ارزشمند خود بزنند و این اتفاق سالهاست در سکوت ناظر بورس رخ می دهد و در حالی که به سادگی افرادی که این اردرها را قرار می دهند و در دقایق منتهی به شروع بازار آن را لغو می کنند قابل شناسایی است اما ناظر بورس با سکوت خود کاری کرده تا اتهام هم دستی او با اخلاگران بازار سرمایه بیش از پیش به گوش برسد. وجود مرحله ای به نام پیش گشایش و اصولاً دامنه نوسان در بازار سرمایه هیچ کشوری معنایی ندارد و به نظر می رسد این بازه زمانی به  ابزار برای ناظر بازار تبدیل شده تا جهت بازار را به سمتی که خودش دلش می خواهد هدایت کند چرا که با اعمال چند قانون ساده از جمله عدم امکان ویرایش سفارش در پیش گشایش می توان به سادگی جلوی این اتفاق را گرفت اما قصور نهاد ناظر بازار در این زمینه بر شائبه هم دستی اش با مفسدین بورس افزوده است.

 

فیلم گوشه هایی از هم دستی ناظر بورس با اخلالگران بازار سرمایه در پیش گشایش

 

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • hadi 16 نوامبر 2020 / 12:57 ب.ظ

    مطمئن باشید که یک عده به فکر از بین بردن این بازار هستند ، به نظر من مسئولین باید حساب برخی از کاربران بورس را به دقت بررسی کنند ، این وضع اصلاً طبیعی نیست .

  • محمد 20 اکتبر 2020 / 1:13 ب.ظ

    باید از آقای قالیباف در این مورد توضیح خواسته بشه
    آقایون نماینده مجلس خواهشا ورود کنین ببینید چی به سر این مردم دارن میارن
    ناظر از خدا بیخبر این مفسد اقتصادی و همدستانش باید اعدام شوند تا درس عبرتی باشه برای دیگران که اینطور مردم را به بازی گرفتن

  • رضا 20 اکتبر 2020 / 12:32 ق.ظ

    من دقیقا این لحضه ها رو نشسته بودم و با چشمای خودم میدیدم هم خندم گرفته بود هم حرص میخوردم اف به کسانی که هیچ عرق ملی و هیچ انسانیتی تو وجودشون نیست . من همیشه سوالم اینه که چرا بعضیا که پول دارند باز هم حرص پول میزنند مگخ مثلا پنج هزار ملیارد تومن با ده هزار ملیارد تو من چه فرقی داره ؟ به ده هزار ملیارد تومن چی میتونی بخری که با پنجججج هزار ملیارد نمیشه خرید ؟ !!!!!حرص و طمع اندازه نداره…..

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید