کد خبر:32658
پ

فیلم کنسرت جاستین بیبر با پوشش حجاب اسلامی و روسری

جاستین بیبر خواننده پاپ کانادایی در کنسرت اخیرش در یوتای آمریکا، هواداران خود و بسیاری از هوادارانش در سراسر جهان را به شوک فرو برد. او با ظاهری شبیه به یک زن مسلمان با پوشش اسلامی و روسری برای اولین بار روی استیج آمد و هواداران خود را در حیرت فرو برد. در ادامه بخشی […]

جاستین بیبر خواننده پاپ کانادایی در کنسرت اخیرش در یوتای آمریکا، هواداران خود و بسیاری از هوادارانش در سراسر جهان را به شوک فرو برد. او با ظاهری شبیه به یک زن مسلمان با پوشش اسلامی و روسری برای اولین بار روی استیج آمد و هواداران خود را در حیرت فرو برد. در ادامه بخشی از فیلم کنسرت جاستین بیبر با پوشش حجاب اسلامی و روسری را مشاهده می کنید.

 

فیلم کنسرت جاستین بیبر با پوشش حجاب اسلامی و روسری

این حرکت خواننده جنجالی باعث واکنش های بسیاری از سمت کاربران جهان اسلام و حتی کاربران غیرمسلمان شده است به طوری که اکثریت بر این موضوع اتفاق نظر دارند که او با این حرکت خود قصد تمسخر پوشش زنان مسلمان را داشته و انتقادات زیادی از حرکت هنجارشکنانه جاستین بیبر در فضای مجازی شکل گرفته است. البته برخی نیز به بهانه آزادی عقیده از وی حمایت کرده اند و این پوشش را تمسخر مسلمان قلمداد نکرده اند.

نکته جالب اینکه جاستین بیبر تا ماه آینده قرار است در عربستان در آستانه برگزاری بازیهای گرند پریکس یک برای اولین بار یک کنسرت در خاک این کشور برگزار کند و با این حرکت عجیبش مشخص نیست، واکنش هواداران او در عربستان که عمدتاً مسلمان هستند، چه خواهد بود.

به نظر شما معنای پوشش حجاب اسلامی Justin Bieber در کنسرتش چه بود؟

کلیدواژه : متفرقه

دیدگاه کاربران 30 دیدگاه
  • مبینا 11 نوامبر 2021 / 10:26 ب.ظ

    ببینید مسئله مسخره کردن نیست ، در فرهنگ غرب مرد ها هم میتونن روسری رو به عنوان اکسسوری سر کنند

  • یاس 11 نوامبر 2021 / 8:37 ب.ظ

    جاستین‌واسه‌حمایت‌زنان‌اینکاروکرده‌واقعا‌مررررررسی.

    • آنجلا جولی از چین 15 نوامبر 2021 / 3:01 ب.ظ

      جاستین بیبر قصدش حمایت نبوده مسخره کردنه الان تو میای ازش تشکر میکنی که چی خودمون میدونیم اگه بخوابم به پوشش اسلام احترام بزاریم نباید بیتیم روسری سرمون کنیم و حرکات عجیب قریب دربیاریم البته اونایی که مسلمون نیستن مردهاییم که شما دیدین روسری یا نمیدونم چی سر میکنن جهت اطلاع اون مخصوص مردا هم هست( البته دیدیم بعضی از زنا میپوشن) جاستین اگه میخواست احترام بزاره باید اونو می‌پوشید

  • آرمی 11 نوامبر 2021 / 8:35 ب.ظ

    در جواب رانا :اوه شما به چی معروف بودی ؟!
    به دختر بچه زر زرو 🙂🙂

  • ژاکلین 11 نوامبر 2021 / 6:04 ب.ظ

    دخترشده😂😂😂😂😂

  • ایرونی 11 نوامبر 2021 / 5:46 ب.ظ

    حاجی پشمام
    یعنی چماق آخوندها تا اونجا همم رسیده
    نامردا چطوری مخش رو زدن
    یا خود خداااا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید