کد خبر:19609
پ

فیلم لحظه شکار آنتونی استوکس توسط انصاری فرد و استوکس در آنتن زنده

این روزها افشای قرارداد آنتونی استوکس که تنها برای انجام 3 بازی برای پرسپولیس مبلغی بالغ بر 3 میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده نقل محافل است به طوری که انگشت اتهام به سمت مدیران وقت پرسپولیس یعنی محمدحسن انصاری فرد و حسین قدوسی رفته است که چطور این قرارداد ترکمانچای را امضا کرده […]

این روزها افشای قرارداد آنتونی استوکس که تنها برای انجام 3 بازی برای پرسپولیس مبلغی بالغ بر 3 میلیارد تومان از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده نقل محافل است به طوری که انگشت اتهام به سمت مدیران وقت پرسپولیس یعنی محمدحسن انصاری فرد و حسین قدوسی رفته است که چطور این قرارداد ترکمانچای را امضا کرده اند. در ادامه فیلمی را مشاهده می نمائید که انصاری فرد در آنتن زنده، دستور امضای قرارداد با استوکس را به حسین قدوسی می دهد.

 

فیلم لحظه شکار آنتونی استوکس توسط انصاری فرد و استوکس در آنتن زنده

نکته جالب اینکه حسین قدوسی در دفاع از این قرارداد ترکمانچای و ضعیف، پای رسول پناه را وسط کشیده و مدعی است او اگر از استوکس شکایت می کرد باشگاه پرسپولیس مجبور نبود 3 میلیارد برای 3 بازی را به استوکس پرداخت کند. این فرافکنی در حالی از سوی قدوسی مطرح شده که سوال اساسی این است که بر چه متر و معیاری او و انصاری فرد برای یک نیم فصل، با بازیکن معلوم الحالی همچون استوکس، قراردادی به ارزش 3 میلیارد تومان منعقد کرده اند؟
قدوسی در حالی دست به عوامفریبی در این زمینه می زند که به چرایی عقد این قرارداد سنگین اشاره نمی کند و تنها مدیر بعدی پرسپولیس را به این متهم می کند که چرا قرارداد استوکس را فسخ کرده است تا باشگاه مجبور به پرداخت این مبلغ شود! آقای قدوسی سوال اساسی و واضح این است که بر چه مبنایی ارزش این قرارداد برای یک نیم فصل در آن زمان تا 3 میلیارد تومان افزایش یافت؟ آن هم در زمانی که باشگاه پرسپولیس به شدت در مضیغه مالی قرار داشت و این بذل و بخشش از بیت المال صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید