کد خبر:44845
پ

فیلم خجالت آور از داوری که عامل اخراج ساپینتو شد | او در جشن قهرمانی پرسپولیس چه می کرد؟

دربی 101 با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید اما هنوز هیچکس نمی داند علت اخراج سرمربی استقلال در حالی که تیمش در ثانیه های پایانی بازی به گل رسیده بود چه بوده است؟ اتفاقی تاثیرگذار در روند بازی که شرایط روانی بد پرسپولیس با دریافت گل در ثانیه های پایانی را عوض کرد و این […]

دربی 101 با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید اما هنوز هیچکس نمی داند علت اخراج سرمربی استقلال در حالی که تیمش در ثانیه های پایانی بازی به گل رسیده بود چه بوده است؟ اتفاقی تاثیرگذار در روند بازی که شرایط روانی بد پرسپولیس با دریافت گل در ثانیه های پایانی را عوض کرد و این اوضاع آشفته روانی با اخراج ساپینتو به استقلال منتقل شد تا سردرگم ترین استقلال تاریخ را در 30 دقیقه وقت های اضافی ببینیم.

به راستی چرا هیچ عکس یا فیلم یا حتی ویسی از حرکت احتمالی ساپینتو که منجر به اخراجش شده وجود ندارد؟ آیا آن مجری معلوم الحال که در دربی قبل مدعی بود ساپینتو فراموش کرده دوربین ها و میکروفن های فراوانی در کنار زمین کار گذاشته شده اند، ویس یا فیلمی در این خصوص منتشر می کند؟ آیا محتوای صحبت گل محمدی با این داور که حکم به اخراج ساپینتو را به داور وسط داد به صورت زیرنویس منتشر می شود؟ چرا کمیته داوران در خصوص حضور داور خود در جشن قهرمانی پرسپولیس موضع گیری نکرده است؟

چرا کارگردان تلویزیونی بی وجدانی که مدام بر روی حرکات ساپینتو در دفاع از خودش در مقابل بطری هایی که از سمت هواداران پرسپولیس به سویش پرتاب می شد، تاکید داشت، حتی یک صحنه از جنجالی که نیمکت پرسپولیس پس از دریافت گل در ثانیه های پایانی به وجود آوردند نشان نداد؟

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • علی 5 ژوئن 2023 / 1:43 ب.ظ

    خاک بر سر این لیگ واون قهرمان ۸ساله اش و اون مدیر شارلاتان و فرش دزدش واون داور خو فروخته .آه ۳۵ میلیون استقلالی یقه تونو میگیره.تف به اون قهرمان پوشالی و جام قلابی.

  • دستپاچه 3 ژوئن 2023 / 3:06 ب.ظ

    به احتمال زیاد از بی شعوری ش بوده چون به فرض طرفدار ی یا پول گرفتن م باید عقلش می رسید که بلافاصله بعد سوت پایان نره اون وسط قر بده و سلفی بگیره. بی شعوری، بزرگترین بدبختی این مملکته.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید