کد خبر:32539
پ

فیلم توهین مداح به وریا غفوری و اهل سنت

باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای مراتب شکایت خود را نسبت به اظهارات نژادپرستانه یک مداح علیه کاپیتان استقلال اعلام کرد و مدعی شد این موضوع را از طریق حقوقی پیگیری خواهد کرد. فیلم توهین مداح به وریا غفوری و اهل سنت را در ادامه مشاهده می کنید.   فیلم توهین مداح به وریا غفوری […]

باشگاه استقلال با صدور بیانیه ای مراتب شکایت خود را نسبت به اظهارات نژادپرستانه یک مداح علیه کاپیتان استقلال اعلام کرد و مدعی شد این موضوع را از طریق حقوقی پیگیری خواهد کرد. فیلم توهین مداح به وریا غفوری و اهل سنت را در ادامه مشاهده می کنید.

 

فیلم توهین مداح به وریا غفوری و اهل سنت

بیانیه باشگاه استقلال در خصوص اظهارات مطرح شده در کلیپ فوق

بسمه تعالی

متاسفانه دیروز تصاویری از سخنان یک شخص در فضای مجازی منتشر شد که طی آن مشارالیه به آقای وریا غفوری کاپیتان و بازیکن تیم فوتبال استقلال ایران توهین نموده است . باشگاه استقلال ایران ضمن محکوم کردن اینگونه سخنان و رفتار تفرقه افکنانه که در تضاد کامل با رهنمودهای مقام معظم رهبری و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد در اسرع وقت اقدام به تنظیم شکوائیه و ثبت شکایت کیفری در مرجع صالح قضایی می نماید و این را وظیفه ذاتی خود در دفاع از کرامت مذاهب و اقوام ایران اسلامی می داند.

دیدگاه کاربران 41 دیدگاه
  • تا ابد عشقم استقلال و وریا 9 نوامبر 2021 / 8:35 ق.ظ

    اون ووریایی که بهش توهین کردی لزرگترین تیم ایران ازش اطاعت می کنه تو این دوره انسانیت مهم هست نه شیعه و سنی بودن
    هر پژی کورد
    هر بژی وریا

  • رضا 9 نوامبر 2021 / 4:41 ق.ظ

    تاحالا این مداح پشکل رو نریده بودم ،همینان که اسلام رو خراب کردن و مردمو دین زده،معلوم نیست این دوست عزیزمون گوزه کدوم کون هست که این اراجیف رو گفته!!!

    • سپیده دم اندیشه 9 نوامبر 2021 / 2:01 ب.ظ

      واقعا معنی دین زده رو نمی فهمم اگر دین قراره با تزویر چند تا دیکتاتور بره که دیگه دین نیست همون بهتر بره!به قول امام حسین:دین بازیچه ایست بر زبان مردم……

  • محمدرضا ناقبی 9 نوامبر 2021 / 4:15 ق.ظ

    خاک عالم بر سر ت ک ب دین انسان کار داری جا انسانیت

  • سپیده دم اندیشه 8 نوامبر 2021 / 4:00 ب.ظ

    فقط برای اهل سنت دموکرات هستید چون در اقلیت هستند!ولی زمانی که مولوی عبدالحمید به تمدن ایران و تخت جمشید توهین می کند کک تان هم نمی گزد که مبادا شیخ الاسلام ناراحت شوند!
    ظاهرا وریا غفوری از تخت جمشید مهم تر است اگر به اولی توهین شود تیتر اول می شود ولی دومی اهمیتی ندارد …….!

  • سپیده دم اندیشه 8 نوامبر 2021 / 3:57 ب.ظ

    درود ،
    تمام مردم ایران سنی بودند!!معلوم است که این حرف شما نادرست است علویان طبرستان از پیش از صفویه بوده اند و معروف اند و یا ابومسلم خراسانی و ال بویه هم شیعه بودند و…و….و… در ضمن کاملا معلوم است که در دوره حکومت آل امیه و بنی عباس کسی نمی توانست دهان باز کرده و آشکارا اعلام تشیع کند و بگوید اشهد ان علی ولی الله!کسی که ذره ای تاریخ خوانده باشد قطعا می داند حجاج ابن یوسف چه زهر چشمی از شیعیان و ایرانیان نگرفت خب در آن شرایط و آن خفقان هرکسی جگر شیر نداشته که آشکارا اعلام تشیع کند و آماده باشد تا اولاد امیه تکه پاره اش کنند!عشق میثم تمار به علی(ع) و جانی که در این راه داد نیز دلیلی بر رد کردن ادعای شماست همچنین در لشکر مختار ثقفی بسیاری ایرانی حاضر بودند تا جایی که برخی اعراب متعصب اغراق را از حد گذرانده و مدعی شده اند که قیام مختار قیام ایرانیان علیه اعراب بود!خالی از لطف نیست که از کشتار مردم سیستان به خاطر عشق به امام حسین نیز نام نبرم :آن زنان اسیر و کودکان (اهل بیت امام حسین(ع) را سربرهنه بر اشتر به دمشق اندر بردند و آن سر(امام حسین) اندر پیش او نهادند اندر طشتی و قضیبی بر آن لب و دندان وی همی زد ،و این خبر به کتاب خلفا به تمامی گفته اید و معروفست پس چون این خبر به سیستان آمد مردمان سیستان گفتند :نه نیکو طریقتی برگرفت یزید که با فرزندان رسول الله چنین کرد!پاره شورش اندر گرفتند عباد، سیستان هم به مردمان سیستان سپرد، بیست بار هزار هزار درم اندر بیت المال جمع شده بود از غنایم کابل و دیگر مال ها،برگرفت و به بصره باز شد،عبیدالله ابن زیاد برادر خویش را (یزید ابن زیاد) را و دیگر برادر بوعبیده زیاد را به سیستان فرستاد و شورش مردم را در خون فرونشاندند (تاریخ سیستان ،ص۱۰۰و۱۰۱)
    از آن گذشته همه می دانند که اسلام با جنگ وارد ایران شد در آن شرایط که از طریق جنگ اسلام وارد شد مردم فرصتی برای فکر کردن نداشتند و شناخت زیادی از اسلام نداشتند چه برسد به اینکه بیایند و تاقل کنند و ببیند که علی ابن ابیطالب حق است یا……! از آن رو هرچه که قدرتمند گفت را پذیرفتند و مذهب بنی امیه بر کشور حاکم شد ! و اما بعد:در زمانی که شاه اسماعیل صفوی بر کشور مسلط شد چیزی به نام مذهب خالص تسنن در ایران وجود خارجی نداشت دوست عزیز! پیش از صفویه مغول حاکم بود یعنی پس از فروپاشی آل عباس مغول قدرت گرفت مغول ابتدا مسلمان نبود ولی برای اینکه بتواند بر ملل مسلمان حکمرانی کند مسلمان شد و در آن زمان حتی اسلام با مسیحیت هم ترکیب شد به طوری که مثل مسیحی ها به گناه اعتراف می کردند پس کلا اسلام خالصی نبوده که بحث بر سر سنی یا شیعه باشد!درست است که حرکت اسماعیل در ایران مخالفانی داشت ولی مخالفت جدی نشد و توانست بر کل کشور حاکم شود اگر حرف شما را قبول کنیم می بایست آن مردم سنی معتقد یک مقاومتی نشان می دادند!اسماعیل دشمن خارجی سرسخت داشت یعنی عثمانی دشمنی هم از لحاظ مذهبی و هم قدرت ! اسماعیل نصف جمعیت ایران را کشت!عجب! این آمار را از کتاب کدام تاریخ نگاری در آورده اید؟آنچه مسلم این است که اکثریت می گویم اکثریت نه همه مردم در دوره اسماعیل صفوی سنی بودند ولی مقاومت چندانی نکردند و کشور شیعه شد به جز مرز ها!دلیلش را هم گفتم چون که این عقاید رسما با زور تحمیل شده بودند البته نمی گویم با آغوش باز تشیع را پذیرفتند نه نه ولی مقاومت چندانی هم نکردند اسماعیل موانع اهل سنت خارجی داشت ترکان و عثمانی .
    دور از انصاف است که چنین شخصیت بزرگ و مهمی در تاریخ را کوچک کنیم حتی اگر اسماعیل صفوی صرفا انگیزه ی مذهبی داشت ولی باعث شد ایران پس از قرن ها اشغال توسط اعراب و مغول مستقل شود و قدرتمند و باعث افتخار است
    در ضمن به یک شخص مرده مرگ‌بر نمی گویند اسماعیل صفوی مرده و الان دیگر وجود خارجی ندارد😉
    از آن لیست تمام سنی لطفا نام بنده را خط بزنید چون اگر نسل در نسلم هم سنی بود شیعه می شدم!
    موفق باشید دوست عزیز🌱

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید