کد خبر:20758
پ

فکری چگونه به لیست سیاه هواداران استقلال رفت؟ | مردی که هم اخلاق را باخت هم اعتبارش!

در حالی که پس از مخالفت و اعتراض شدید هواداران استقلال نسبت به ادامه حضور فکری روی نیمکت استقلال و همچنین مخالفت ضمنی برخی اعضای هیئت مدیره استقلال برای ماندگاری او در تیم، ،سرمربی استقلال از سوی وزارت ورزش حمایت شد تا مثل نوع آمدنش که با حمایت وزارت ورزش انجام شد، ابقای موقتی اش […]

در حالی که پس از مخالفت و اعتراض شدید هواداران استقلال نسبت به ادامه حضور فکری روی نیمکت استقلال و همچنین مخالفت ضمنی برخی اعضای هیئت مدیره استقلال برای ماندگاری او در تیم، ،سرمربی استقلال از سوی وزارت ورزش حمایت شد تا مثل نوع آمدنش که با حمایت وزارت ورزش انجام شد، ابقای موقتی اش نیز با دستور وزارت ورزش صورت بگیرد.

 

فکری چگونه به لیست سیاه هواداران استقلال رفت؟ | مردی که هم اخلاق را باخت هم اعتبارش!

فکری چگونه به لیست سیاه هواداران استقلال رفت؟ | مردی که هم اخلاق را باخت هم اعتبارش!

نکته ای که در این بین بیشتر به چشم می آید این است که فکری به هر نحو ممکن نیمکت استقلال را چسبیده است و دلش نمی خواهد ولو به قیمت از دست رفتن حیثیت و اعتبار شخصی و حرفه ای اش حتی با از دست دادن محبوبیت و جایگاهش نزد هواداران استقلال، این موقعیت را به سادگی از دست بدهد. او در بدو ورودش به استقلال نیز به این نکته اعتراف کرد که اگر یک شب دیرتر با استقلال می بست، ممکن بود فرد دیگری به عنوان سرمربی انتخاب شود و به همین خاطر شتابزده و با زیر پا گذاشتن اخلاق در رابطه با باشگاه نساجی حتی حاضر شد از جیب پرداخت کند اما به نیمکت استقلال برسد و طبیعیست که در چنین شرایطی که این نیمکت را با هزینه زیاد به دست آورده دوست نداشته باشد به سادگی و با شعار هواداران از دست بدهد.

 

بر هیچکس پوشیده نیست که فکری چه به لحاظ رفتاری و چه به لحاظ فنی دیگر جایگاهی نزد بازیکنان تیم ندارد و به احتمال بسیار زیاد حضور او روی نیمکت استقلال موقتی است و خود او بهتر از هر فرد دیگری این مسئله را می داند که انتهای این صل را نخواهد دید چرا که با اولین شکست او در لیگ برتر که دور هم نیست، بار دیگر آتش زیر خاکستر آتشفشان هواداران استقلال وران خواهد کرد و احتمالاً در آن شرایط دیگر چاره ای جز اعمال تغییرات در کادر فنی استقلال برای خاموش کردن اعتراضات خیاباتی هواداران استقلال برای وزارت ورزش باقی نخواهد ماند.

 

اما شاید بد نباشد بدانید، عجیب ترین اتفاقی که این روزها در استقلال در حال رخ دادن است، فرصت سوزی بزرگ فکری در استقلال است که به نظر می رسد این رویه به منظور زمین گیر کردن سرمربی بعدی در حال پیگیری است.

پس از اینکه فکری با میلیچ به بن بست خورد و به نوعی عذر او را خواست و با عدم پیگیری برای بازگشت او نشان داد بی میل به رتن این بازیکن نیست، در روزهای اخیر بی تاوتی محض او نسبت به حضور مهدی قایدی در تمرینات و همچنین باز کردن در خروج به سوی ستاره های جوان استقلال از جمله سجاد آقایی و فردین رابط و سینا خادم پور به نظر می رسد او قصد دارد دست مربی بعدی را برای حضور در رقابتهای این صل و فصل بعد خالی کند چرا که قرارداد بسیاری از ستاره های فعلی استقلال در انتهای فصل به پایان می رسد و خارج کردن چند ستاره و چند جوان مستعد در مقطع فعلی عملاً دست مربی بعدی را برای جذب بازیکن با کیفیت و موقیت در این تیم خواهد بست و فکری نیز مثل هر مربی دوست ندارد نفر بعد از او موفق شود تا در مقایسه با او بازنده لقب نگیرد و به نظر می رسد اقدامات مشکوک این روزها در استقلال  که با سهل انگاری کادر مدیریت و کادرفنی این تیم دنبال می شود، با نیت قبلی است.

هر چه که هست باید به سرمربی استقلال گفت که آقای فکری شما از مدتها پیش اخلاق را باخته اید … از نوع جدایی تان از نساجی گرفته تا الفاظ زشتی که در انتهای بازی با فولاد به زبان آوردید و برخورد زشت تر با بازیکنان آرامی مثل دیاباته و میلیچ و بدخلقی در کنفرانس های خبری بعد از بازی گرفته تا حضور هماهنگ نشده در برنامه فوتبال برتر و متهم کردن جانشینان احتمالی به برخی موارد و هم نشینی با لیدرهای معلوم الحالی که دست کمی از ارازل و اوباش ندارند و برای حمایت از فکری به هوادار استقلال حمله می کنند. امروز نیز با رویه خالی کردن تیم از ستاره ها همچنان با سرعت در جهت منفور شدن نزد هواداران استقلال در حرکت هستید و با سرکوب انتقادات تا این لحظه حتی یک جمله فنی در دفاع از عملکرد ضعیف استقلال در نیم ففصل اول بیان نکرده اید و با ادامه این رویه حداکثر تا نیم فصل مهمان نیمکت استقلال خواهید بود و پس از آن برای همیشه آرزوی نشستن دوباره روی این نیمکت را به دل خواهید داشت چرا که دیگر دعوتنامه ای از سمت هواداران برای شما ارسال نخواهد شد.

وقتی سرمربی پرسپولیس با کادر فنی و گروه آنالیز خود عکس یادگاری می گرفت شما در حال گرفتن عکس یادگاری با لیدرهای جنجالی تیمتان بودید و نکته و تفاوت بین شما و گل محمدی در همین اتفاق ساده مشخص است.

عوامل موفقیت پرسپولیس در یک قاب + عکس

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • رضا 27 فوریه 2021 / 10:12 ب.ظ

    بنظر بنده مشکل فکری نیست. وزارت ورزش هست که خوب رو.کله پا و بد رو.ماندگار میکنه. خواهشم از نویسنده اینه، بهمین شکل در مورد سلطانی فر هم بنویسید. چرا برانکو ایوانکوویچ باید 4 سال تو پرسپولیس بمونه و.این تیم رو.فرا داخلی کنه، ولی استقلال حق نداره حتی یه نیم فصل استراماچونی رو داشته باشه. پس خواهشم انصاف داشته باش و وزیر رو هم متهم کن. مسأله بدتر از اینهاست. همه میدونن

  • ناشناس 26 فوریه 2021 / 9:33 ب.ظ

    مشکل فکری و کل محمدی نیستند مشکل نویسندگان این سناریو هستند. میتوانستند برای استقلال استراماچونی را بنویسند برای پرسپولیس استیلی و یا رهبری فرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید