کد خبر:8618
پ

فوری | 29 آذر فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی

سعد الحارثی خبرنگار معروف عربستانی ساعاتی پیش از تصمیم احتمالی AFC برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران با حضور تماشاگران پرده برداشت. این دیدار قرار است بین قهرمان شرق و پرسپولیس در تاریخ 29 آذر برگزار شود.   فوری | 29 آذر فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی     […]

سعد الحارثی خبرنگار معروف عربستانی ساعاتی پیش از تصمیم احتمالی AFC برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران با حضور تماشاگران پرده برداشت. این دیدار قرار است بین قهرمان شرق و پرسپولیس در تاریخ 29 آذر برگزار شود.

 

فوری | 29 آذر فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی

 

فوری | 29 آذر فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی

 

البته با توجه به اینکه این اطلاعرسانی از قبل انجام نشده بود، بسیار بعید است که AFC با برگزاری این بازی در حاک ایران موافقت کند چرا که این تصمیم طبیعتاً مورد اعتراض تیم شرقی قرار خواهد گرفت و به احتمال زیاد، یکی از استادیوم های مدرن قطر، میزبان بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و مشخص نیست سعد الحارثی بر چه اساسی این خبر را اطلاعرسانی کرده است.

 

شاید اگر AFC در ابتدای شروع مجدد بازی ها این اطلاعرسانی را می کرد که فینال در کدام کشور و استادیوم برگزار می شود، برگزاری بازی در استادیوم آزادی با مخالفت و اعتراضی رو به رو نمی شد اما اکنون که یک تیم ایرانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است، مطمئناً این تصمیم با اعتراض تیم شرقی مواجه خواهد شد.

 

در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا نیز شاهد این مسئله هستیم که در ابتدای شروع رقابتها، محل برگزاری فینال مشخص است و به طور مثال اکنون همه می دانند، استادیوم آتاتورک ترکیه میزبان فینال فصل جدید لیگ قهرمانان اروپاس است، حتی اگر تیمی مثل باشاک شهیر ترکیه به فینال برسد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید