کد خبر:19104
پ

فوری | کلیات بودجه 1400 در مجلس رد شد | دولت پوست سهامداران را می کند؟

در حالی که انتقادات از دخالت های سیاسی برای بالا و پائین کردن قیمت سهام در بازار سرمایه رو به افزایش بود، امروز در ادامه تنش بین دولت و مجلس کلیات بودجه 1400 در صحن علنی مجلس رای نیاورد تا بار دیگر بازار سرمایه با بحران مواجه شود چرا که پیشتر ثابت شده بود از […]

در حالی که انتقادات از دخالت های سیاسی برای بالا و پائین کردن قیمت سهام در بازار سرمایه رو به افزایش بود، امروز در ادامه تنش بین دولت و مجلس کلیات بودجه 1400 در صحن علنی مجلس رای نیاورد تا بار دیگر بازار سرمایه با بحران مواجه شود چرا که پیشتر ثابت شده بود از اهرم بازار سرمایه و نارضایتی مردم، به عنوان فشاری برای مجلسی ها برای رای مثبت دادن به کلیات بودجه 1400 استفاده کرده است و با این تفاسیر و اتفاقات عجیبی که امروز در صحن علنی مجلس رخ داد (قطع کردن میکروفون نماینده دولت) به نظر می رسد بار دیگر دو ددعوای دولت و مجلس به چشم سهامداران خرد بازار سرمایه خواهد رفت و تا قبول بودجه 1400 همچنان شاهد ریزش قیمت ها در بورس خواهیم بود.

 

فوری | کلیات بودجه 1400 در مجلس رد شد | دولت پوست سهامداران را می کند؟

فوری | کلیات بودجه 1400 در مجلس رد شد | دولت پوست سهامداران را می کند؟

با توجه به تغییر در در مدیریت بازار سرمایه و ریاست دهنوی در ان انتظار می رفت، این گونه دخالت ها در بازار بورس به پایان رسیده باشد اما او که دست راست وزیر اقتصاد در وزارت اقتصاد محسوب می شود نیز در ادامه اطاعت از فرامینی که از سمت دولت به وی ابلاغ می شود، سمت و سوی بازار بورس را به سمت دلخواه دولت تعیین می کند و به نظر می رسد تا دولت از مجلس بله نگیرد، وضعیت بورس به همین منوال خواهد بود و اتفاق جدیدی در آن رخ نخواهد داد.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه خطاب به رئیس مجلس گفت:
🔹گزارش‌های به کلی سری برای مجلس می‌آید و ایشان می دانند که درآمد چند صد هزار میلیاردی به چند دلار رسیده است. با این وضعیت داریم کشور را اداره می کنیم و مقاومت ملت را در برابر فشارهای عظیم اقتصادی به منصه ظهور رسانده‌ایم.
🔹گزارشات خیلی سری و محرمانه خزانه هر هفته برای شما ارسال می شود. شهادت دهید که آیا تا کنون بیش از ۷۰ درصد بودجه عمرانی کشور تخصیص یافته است یا نه؟ آن هم در شرایطی که انتظار داشتند در تابستان گرم امسال ملت ما به ستوه بیاید.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی:
🔹ما قبول داریم که باید موضوع لایحه بودجه بین مجلس و دولت حل شود و برآن اساس اصلاحاتی انجام دادیم اما دوستان ما در دولت با این اصلاحات مخالفت می کنند که در این مجلس اثر می گذارد

کلیدواژه : حسن روحانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید