کد خبر:17628
پ

فوری | پرسپولیس به جام جهانی باشگاه ها دعوت می شود؟

تيم آكلندسيتي نيوزيلند قهرمان اقيانوسيه به دليل محدوديت هاي كرونايي از حضور در جام جهاني باشگاه ها انصراف داد و به اين ترتيب اگر بنا بر جايگزيني يك تيم ديگر باشد، پرسپوليس يكي از گزينه‌هاي جدي و دم دست ميزبان و كنفدراسيون فوتبال آسيا خواهد بود. ماه آينده رقابت هاي جام جهاني باشگاه ها در […]

تيم آكلندسيتي نيوزيلند قهرمان اقيانوسيه به دليل محدوديت هاي كرونايي از حضور در جام جهاني باشگاه ها انصراف داد و به اين ترتيب اگر بنا بر جايگزيني يك تيم ديگر باشد، پرسپوليس يكي از گزينه‌هاي جدي و دم دست ميزبان و كنفدراسيون فوتبال آسيا خواهد بود.

ماه آينده رقابت هاي جام جهاني باشگاه ها در قطر برگزار مي شود تا قهرمان اين دوره از رقابت ها مشخص شود. در همين راستا تيم آكلندسيتي قهرمان قاره اقيانوسيه اعلام كرد به دليل محدوديت هاي كرونايي نمي تواند در اين دوره از رقابت ها شركت كند.
به اين ترتيب بعيد است تيمي ديگر از اين قاره بتواند خودرا آماده شركت در اين تورنمنت بكند. تيم هاي ديگر كشور نيوزيلند نيز بدليل همين موانع كرونايي امكان حضور در قطر را ندارند.
با توجه به نزديك بودن جغرافيايي ايران به دوحه و لزوم برگزاري تعداد مشخصي مسابقه در اين تورنمنت، دعوت مجدد پرسپوليس براي حضور در اين مسابقات دور از انتظار نيست. ميزباني قاره آسيا در اين دوره از مسابقات هم مي تواند بهانه‌اي براي تصميم خوشحال كننده به سود شاگردان گل‌محمدي باشد.
قرار بود در اولين ديدار اين دوره از رقابت ها الدحيل قطر نماينده كشور ميزبان به ديدار آكلندسيتي برود كه به اين ترتيب اين ديدار برگزار نمي شود و الدحيل كه علي كريمي بازيكن ايراني را در اختيار دارد راهي دور بعدي رقابت ها خواهد شد. مگر اينكه اسپانسر اين رقابت ها كاهش يا مسابقه را بر نتابد و مديران اي‌اف سي و فيفا براي اضافه كردن ك تيم به مسابقات به توافق برسند.
در چنين رويدادهايي حامي مالي مسابقات با تعداد معيني از مسابقات، پاي به رويداد مي‌گذارد و عجيب نيست اگر پرسپوليس براي سومين بار طي چندماه اخير به دوحه فراخوانده شود. قرمزها در فينال ليگ قهرمانان آسيا مغلوب هيوندايي كره جنوبي شد و شانس رويارويي با قدرت هاي فوتبال دنيا را ازدست داد. هر تيم شركت كننده در اين مسابقات پاداش و درآمد ميليون دلاري خواهد داشت.
الدحيل در صورت صعود ، در مرحله بعد بايد با يكي از سه تيم اولسان هيونداي كره جنوبي، الاهلي مصر يا تايگر مكزيك ديدار كند.
بايرن مونيخ قهرمان ليگ قهرمانان شانس نخست قهرماني اين دوره از رقابت ها است كه اميدوار است فصل رويايي خود را با قهرماني در اين رقابت ها تكميل كند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید