کد خبر:21200
پ

فوری | مهدی ترابی به بازی پرسپولیس و صنعت نفت رسید

با اعلام رئیس هیئت مدیره پرسپولیس، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس دقایقی پیش باز شد و بدین ترتیب، مهدی ترابی رسماً می تواند از بازی بعدی پرسپولیس یعنی بازی این تیم مقابل صنعت نفت در آبادان برای تیمش به میدان برود.   جدول گلزنان لیگ برتر ایران   جدول لیگ برتر ایران 99 1400   […]

با اعلام رئیس هیئت مدیره پرسپولیس، پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس دقایقی پیش باز شد و بدین ترتیب، مهدی ترابی رسماً می تواند از بازی بعدی پرسپولیس یعنی بازی این تیم مقابل صنعت نفت در آبادان برای تیمش به میدان برود.

 

جدول گلزنان لیگ برتر ایران

 

جدول لیگ برتر ایران 99 1400

 

فوری | مهدی ترابی به بازی پرسپولیس و صنعت نفت رسید

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس از پایان پرونده ماریو بودیمیر خبر داد.پرسپولیسی ها پس از یک و نیم سال تاخیر در پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر مهاجم سابق این تیم سرانجام از یک ماه قبل تلاش خود برای بستن پرونده این بازیکن را آغاز کردند و حالا به نظر می‌رسد که به سرانجام رسیده است.

🔺مجید صدری رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در این خصوص گفت: «پرونده بازیکن کُروات، با وجود مشکلات پیچیده اعم از تحریم‌های بانکی و برخی بدرفتاری‌ها بالاخره بسته شد. امیدوارم از این پس با اصلاح قراردادها و حذف واسطه‌ها باشگاه با این قبیل مسائل رو‌به‌رو نشود.»

فوری | مهدی ترابی به بازی پرسپولیس و صنعت نفت رسید

پیشتر باشگاه پرسپولیس خواستار لغو بازی مقابل صنعت نفت شده بود که این درخواست با مخالفت مسئولین صنعت نفت و البته سازمان لیگ همراه شد و بازی پرسپولیس و صنعت نفت با رعایت پروتکل های بهداشتی طبق برنامه قبلی در روز شنبه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید