کد خبر:21821
پ

فوری | محمد دانشگر از شرکت در تمرینات استقلال منع شد

محمد دانشگر به دلیل اتفاقات بعد از بازی با پیکان در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت.   به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، با نظر فرهاد مجیدی، گلزن امروز استقلالی ها یعنی محمد دانشگر به دلیل رفتار غیرحرفه ای و بر هم زدن نظم تیمی در اختیار باشگاه قرار گرفت و از شرکت در تمرینات […]

محمد دانشگر به دلیل اتفاقات بعد از بازی با پیکان در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت.

 

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، با نظر فرهاد مجیدی، گلزن امروز استقلالی ها یعنی محمد دانشگر به دلیل رفتار غیرحرفه ای و بر هم زدن نظم تیمی در اختیار باشگاه قرار گرفت و از شرکت در تمرینات منع شد.

 

دانشگر میبایست با حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال در خصوص اتفاقات و حواشی انتهای بازی و درگیری با فرشید اسماعیلی پاسخگو باشد.

با توجه به سابقه منفی دانشگر در این زمینه به نظر می رسد این بازیکن دیگر جایی در تیم استقلال ندارد و در نقل و انتقالات احتمالا از استقلال جدا می شود.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • Rezaya 12 مارس 2021 / 1:00 ب.ظ

    گول این روزنامه های لنگی رو نخورین هرچی بوده مال خانواده استقلاله و تو خانواده حل میشه با دامن زدن به این چرتو پرتا باز حاشیه برا تیم درست نکنین و حرف رسانه ها هیچ ربطی یه کار و رفتار حرفه ای نداره و چون تیم ۲ بازیه خوب شده باز میخوان چوب لای چرخ تسم بزارن وگرنه دانشگر خیلی هم خوبه و به هیچکسم ربط نداره دورن تیم چی میگذره

  • استراماچونی 11 مارس 2021 / 10:02 ب.ظ

    خدا کنه بره. خیلی شخصیت غیر حرفه ای داره و تصور اینکه تیمی که دانشگر توش باشه قهرمان شه خیلی غریبه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید