کد خبر:10180
پ

شجاع خلیل زاده محروم بعدی پرسپولیس در فینال آسیا؟

در حالی که هنوز مناقشه بین شجاع خلیل زاده و باشگاه پرسپولیس برای ماندن یا رفتن به سرانجام نرسیده، اتفاق مهم دیگری در حال رخ دادن است که شاید شجاع خلیل زاده را از فینال محروم کند؛ حال قرار است، باشگاه پرسپولیس در این خصوص از AFC استعلام بگیرد.   آیا شجاع خلیل زاده می […]

در حالی که هنوز مناقشه بین شجاع خلیل زاده و باشگاه پرسپولیس برای ماندن یا رفتن به سرانجام نرسیده، اتفاق مهم دیگری در حال رخ دادن است که شاید شجاع خلیل زاده را از فینال محروم کند؛ حال قرار است، باشگاه پرسپولیس در این خصوص از AFC استعلام بگیرد.

 

آیا شجاع خلیل زاده می تواند در فینال آسیا برای پرسپولیس بازی کند؟

شجاع خلیل زاده راه بازی در فینال آسیا را به روی خود بست | فسخ قرارداد عجیب و دردسرساز

با فسخ رسمی قرارداد شجاع خلیل زاده و باشگاه پرسپولیس، این بازیکن اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود و برای بازگشت مجددش به پرسپولیس می بایست قرارداد جدیدی منعقد کند که در مقطع فعلی و تا قبل از بازشدن رسمی پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس این اتفاق ممکن نخواهد بود. اگرچه اسم او در لیست ارسالی قبلی پرسپولیس برای کنفدراسیون فوتبال آسیا موجود است اما شماره قرارداد متفاوت او دردسرساز شده است.

مشکل پیش رو دقیقاً برای داریوش شجاعیان نیز رخ داد و علی رغم اینکه نام او در لیست آسیایی استقلال وجود داشت اما به واسطه فسخ قراردادش با استقلال، او نتوانست بار دیگر برای استقلالی ها در آسیا به میدان برود و اکنون نیز حتی اگر شجاع خلیل زاده راضی به ماندن در پرسپولیس شود، فرصت اعلام جذب بازیکن جدید برای لیست آسیایی به اتمام رسیده است و در همین خصوص مسئولین پرسپولیس به دنبال استعلام از AFC هستند که آیا در این شرایط می توانند از شجاع خلیل زاده در فینال استفاده کنند یا خیر؟

 

به نظر می رسد در صورتی که پاسخ AFC به استعلام باشگاه پرسپولیس در این خصوص منفی باشد، سرخ ها قید ادامه همکاری با شجاع خلیل زاده را بزنند چرا که هم مبلغ پیشنهادی او بسیار بالاست و تعادل بین قرارداد سایر بازیکنان را به هم خواهد زد و هم اگر نتوانند از او در فینال آسیا استفاده کنند، تقریباً سودی عاید کادر فنی پرسپولیس نخواهد شد چرا که با حضور سید جلال حسینی و کنعانی زادگان، تقریباً خیال یحیی از قلب خط دفاعی راحت است و تلاش برای حفظ بشار رسن و شجاع خلیل زاده عمدتاً به واسطه کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا است چرا که پرسپولیس با همین نفرات و بدون بشار و شجاع هم به سادگی در لیگ برتر به قهرمانی خواهد رسید اما عدم حضور شجاع خلیل زاده، بشار رسن، احسان پهلوان، عیسی آل کثیر و وحید امیری در بازی فینال قطعاً برای یحیی دردسرساز خواهد شد.

 

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس با ارائه مستندات خود به کمیته تعیین وضعیت، شکایتی را علیه فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده تنظیم کرده که اگر رای به حقانیت باشگاه پرسپولیس صادر شود و فسخ قرارداد شجاع غیرقانونی قلمداد شود، او قادر به همراهی پرسپولیس در فینال آسیا خواهد بود اما مشکل بزرگتر اینکه او به واسطه اقدام به فسخ غیرقانونی قراردادش، از 4 تا 6 ماه محروم خواهد شد.

 

پی نوشت: عین همین اتفاق برای داریوش شجاعیان قبل از بازی مقابل الشرطه عراق رخ داد و کادر فنی استقلال با استعلام از AFC متوجه شد نمی تواند از داریوش شجاعیان در این رقابتها استفاده کند.

 

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • مهدی 19 اکتبر 2020 / 3:44 ب.ظ

    چرا هوادارای استقلال واسه فهمیدن مطلب مقاومت میکنن؟چرا شماهوادارای استقلال حرف منطقی بلد نیستین بزنین؟ یا حرف های بی سروته و دروغ میزنین یا توهین و حرفهای رکیک…!؟ خواهشاً یکم به خودتون بیاین و بجای این حرفها از تیمتون حمایت کنین، این کارا اسمش حمایت نیست،حاشیه درست کردنه.

  • حامد 19 اکتبر 2020 / 12:03 ب.ظ

    دو حالت بیشتر نداره: 1. یا قانونی فسخ کرده 2.یا غیرقانونی فسخ کرده

    1.قانونی فسخ کرده باشه الان دیگه بازیکن پرسپولیس نیست و بخواد برگرده باید قرارداد جدید ببنده و میشه عین ماجرای داریوش شجاعیان و عملاً نمیتونه تو فینال بازی کنه

    2.غیرقانونی فسح کرده باشه هم بر طبق قوانین، 4 تا 6 ماه محروم میشه

  • سارا 19 اکتبر 2020 / 11:47 ق.ظ

    راحت بدون درد سر فدراسیون و مسعود فاسد درستش می کنن کاری نداره مگه تاحالا کم ازین محرومیتا رو درست کردن اون شجاییان ما بود که فدراسیون مرحومش کرد از اسیا این شجاع که بازیکن تیم مسعوده این دفه هم صندلیش بده نمی ذاره لنگ اب تو دلش تکون بخوره

  • فریبا 19 اکتبر 2020 / 11:35 ق.ظ

    مگه بابا مسعود مرده که نتونه بازی کنه؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید