کد خبر:5977
پ

فوری | رشید مظاهری در آستانه توافق با استقلال

بتاکاپ – رشید مظاهری دروازه بان ملی پوش تراکتور به طور یک طرفه قراردادش با تراکتور را فسخ کرد و پس از اینکه پرسپولیس با حامد لک به توافق رسید طبق شنیده ها اکنون در آستانه قرارداد بستن با دیگر تیم محبوب تهرانی یعنی استقلال قرار دارد.   آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال   […]

بتاکاپ – رشید مظاهری دروازه بان ملی پوش تراکتور به طور یک طرفه قراردادش با تراکتور را فسخ کرد و پس از اینکه پرسپولیس با حامد لک به توافق رسید طبق شنیده ها اکنون در آستانه قرارداد بستن با دیگر تیم محبوب تهرانی یعنی استقلال قرار دارد.

 

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال

 

فوری | رشید مظاهری در آستانه توافق با استقلال

فوری | رشید مظاهری در آستانه توافق با استقلال

پس از عملکرد ضعیف سید حسین حسینی در فصل جاری، مسئولین استقلال به دنبال جذب یک دروازه بان شش  دانگ رفتند و امروز خبر رسید رشید مظاهری به طور قطعی قرارداد خود با تراکتور را فسخ کرد و در آستانه توافق با استقلال قرار گرفته است. پیشتر انتشار عکسی از برادرزاده عباس عراقچی با رشید مظاهری، زمزمه هایی مبنی بر حضور او در پرسپولیس را مطرح کرده بود که با اعتراض مالک تراکتور همراه شد.

 

محمودزاده در ارتباط با فسخ یک طرفه قرارداد توسط مظاهری گفت:  فسخ رشید مظاهری یک طرفه است. آخرین بار که چنین اتفاقی رخ داد، سرلک و شهرخودرو محروم شدند. تبعات چنین تصمیمی برعهده خود رشید و باشگاهی است که با او قرارداد می‌بندد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • عدنان 5 سپتامبر 2020 / 1:31 ب.ظ

    چی میگی شاسکول مظاهری میاد پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید