کد خبر:5043
پ

فوری | رحمتی از شهر خودرو اخراج شد

پس از اینکه فرهاد مجیدی قلم قرمز روی دو بازیکن تاثیرگذار خود یعنی فرشید باقری و محمد دانشگر کشید، به نظر می رسد سونامی اخراج به دیگر تیم لیگ برتری با مربی استقلالی خود رسید و سهراب بختیاری زاده نیز سید مهدی رحمتی را به دلیل آنچه مسائل انضباطی نامید، در اختیار باشگاه قرار داد. […]

پس از اینکه فرهاد مجیدی قلم قرمز روی دو بازیکن تاثیرگذار خود یعنی فرشید باقری و محمد دانشگر کشید، به نظر می رسد سونامی اخراج به دیگر تیم لیگ برتری با مربی استقلالی خود رسید و سهراب بختیاری زاده نیز سید مهدی رحمتی را به دلیل آنچه مسائل انضباطی نامید، در اختیار باشگاه قرار داد.

 

فوری | رحمتی از شهر خودرو اخراج شد

فوری | رحمتی از شهر خودرو اخراج شد

تکمیلی/ رحمتی از اخراج فرار کرد و تذکر گرفت

قائم مقام شهر خودرو:مشکل خاصی نیست و به ایشان صرفا یک تذکر داده شده و مشکل خاصی نیست.

▫️آقای بختیاری‌زاده به عنوان سرمربی تیم با ایشان مشکل کوچکی پیدا کرده بود و علت آن نیز گویا تذکری بوده که آقای رحمتی به داود سیدعباسی از اعضای کادر فنی تیم داده است.

▫️با پادرمیانی صورت گرفته مشکل حل شد و آقای رحمتی در تمرینات حضور خواهند داشت.

 

صحبتهای بختیاری زاده در مورد کنار گذاشتن رحمتی:

 

این تصمیم پس از آن رخ داده که در پایان بازی سپاهان و در شرایطی که تیم از نظر عصبی وضعیت نامناسبی داشته، رحمتی از سرمربی تیم می‌خواهد که برای گفتگو به بیرون اتوبوس بروند و در این گفتگوی دو نفره با صدای بلند و لحنی که بختیاری زاده آن را بی ادبانه می‌خواند، درباره داوود سیدعباسی دیگر مربی تیم صحبت هایی را به زبان می‌آورد. حرف هایی که با واکنش شدید بختیاری زاده و درگیری لفظی وی با رحمتی توام شده است.

مربی جوان شهرخودرو که روزهای دشواری را در این باشگاه مشهدی پشت سر گذاشته، در این باره می‌گوید: من از ابتدای حضورم در شهرخودرو تلاش کردم که به بزرگترهای تیم احترام بگذارم و تا جایی که می‌شود از تجربه آن ها برای بهبود تیم استفاده کنم و آقای رحمتی هم از این قاعده مستثنی نبودند، چون ایشان یک بازیکن باسابقه ملی و یکی از خریدهای این فصل شهرخودرو هستند و بنابراین من نهایت همکاری را با او داشته ام و حتی اگر مواردی پیش می‌آید که کمی دور از اصول مربیگری ام بود، چون او مهدی رحمتی است و در فوتبال برای خودش کسی است، از آن ها می‌گذشتم اما با گذشت روزها اوضاع بدتر و بدتر شده و از نظر من دیگر صلاح نیست که ایشان به عنوان بازیکن ما را همراهی کنند. چرا که در درجه اول باید اصول یک تیم فوتبال را حفظ کرد، حتی اگر ما یک بازی به آخر لیگ داشته باشیم و فصل در همین پنج شنبه به پایان برسد.

وی افزود: من از همه جا اعلام می‌کنم مهدی رحمتی با همه احترامی که برایش قائل هستم، جایی در تیم من ندارد. چون اعتقاد دارم حفظ نظم تیمی از هرچیزی مهم تر است و حتی بزرگتر از آقای رحمتی هم باید در چارچوب تیم حرکت کند.

این ملی پوش سابق فوتبال ایران در ادامه می‌گوید: اگر مسئله ای بین رحمتی و یکی از دستیاران من وجود داشت، او باید می‌گذاشت آن را در شرایط هتل و در شرایط عصبی بهتر و با لحن بهتر طرح می‌کرد نه این که بلافاصله در اتوبوس با این کارهایش جو تیم رابهم بریزد. من از همانجا قید حضور ایشان در تیمم را زدم، اگرچه شرایط ما خیلی سخت بوده و به حضور همه بازیکنانمان نیاز داشته و داریم. از دیروز هم صحبت های زیادی با من شده اما تصمیم من همان است که گفتم، آقای رحمتی دیگر جایی در تیم من نخواهد داشت.

 

مبارزه با بازیکن سالاری

با روی کار آمدن مربیان جوان در لیگ برتر به نظر می رسد ستاره های تیم ها که اسم و رسمی برای خود داشته و دارند کم کم باید از حال و هوای گذشته خارج شوند که به حمایت هواداران هر رفتاری دلشان می خواست انجام می دادند و مربی و مدیر تیم نیز نمی توانست حرفی بزند. پس از برانکو ایوانکویچ که سردمدار مبارزه با بازیکن سالاری در پرسپولیس بود، کارلوس کیروش نیز در تیم ملی، دست به غربالگری بازیکنان بزرگی همچون رحمتی، عقیلی، جباری، کعبی و … زد که خود را بزرگتر از تیم ملی می دیدند و   امروز شاهد برخورد جدی دو مربی جوان لیگ برتری با بی انضباطی بازیکنان خاطی هستیم.

 

نکته جالب اینکه سومین مربی استقلالی لیگ برتر یعنی جواد نکونام نیز ستاره تیمش یعنی آیاندا پاتوسی را نخواسته و قلم قرمز بر روی نام او کشید چرا که پاتوسی با رفتار غیرحرفه ای خود در دوران کرونا، با اضافه وزن زیاد به تمرینات فولاد آمد که این مسئله، حسابی نکونام را عصبانی کرد و باعث نشد تا با ملاحظه کاری، پاتوسی را در تیمش نگه دارد.

 

پی نوشت: امید است هواداران تیم ها با حمایت از اقدامات قاطع سرمربیان خود در برخورد با بی نظمی بازیکنان غیرحرفه ای، این رویه را در فوتبال ظاهراً حرفه ای ایران جا بیاندازند که بازیکنانی که پول حرفه ای می گیرند، می بایست رفتار حرفه ای از خود نشان دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید