کد خبر:4754
پ

فوری | حامد لک به پرسپولیس پیوست | اولین خرید نقل و انتقالاتی پرسپولیس

دقایقی پیش چند کانال نزدیک به باشگاه پرسپولیس از قطعی شدن حضور حامد لک در تیم پرسپولیس خبر دادند.     لیست خرید پرسپولیس 99   فوری | حامد لک اولین خرید نقل و انتقالاتی پرسپولیس   بدین ترتیب دروازه بان جنجالی چند فصل اخیر فوتبل ایران که یکی از بحث برانگیزترین صحنه های لیگ […]

دقایقی پیش چند کانال نزدیک به باشگاه پرسپولیس از قطعی شدن حضور حامد لک در تیم پرسپولیس خبر دادند.

 

 

لیست خرید پرسپولیس 99

 

فوری | حامد لک اولین خرید نقل و انتقالاتی پرسپولیس

 

بدین ترتیب دروازه بان جنجالی چند فصل اخیر فوتبل ایران که یکی از بحث برانگیزترین صحنه های لیگ هجدهم را رقم زده بود (او پنالتی چیپ علی علیپور در دقایق پایانی را مهار کرد) به تیم محبوب خود می پیوندد. حامد لک که در مقاطع مختلف برگزاری لیگ برتر دوران پر فراز و نشیبی را سپری کرده بود، در مقطعی نیز به تیم ملی کیروش راه یافت اما حواشی او را از مسیر موفقیت دور کرد و باید دید آیا می تواند جانشین مناسبی برای بیرانوند باشد یا بار دیگر حواشی به اردوی پرسپولیس وارد خواهد شد.

 

آخرین دروازه بانی که در سبک و سیاق حامد لک، با حواشی زیادی در دروازه پرسپولیس حضور داشت، سوشا مکانی بود که خیلی زود از عرصه محو شد.

گفتنیست صبح امروز نیز داود فنایی از اضافه شدن یک دروازه بان مجرب ایرانی ظرف چند روز آینده به پرسپولیس خبر داده بود و باشگاه پرسپولیس نیز به منظور تکمیل لیستش امروز لیست جدید خود برای بازیهای آسیایی را به AFC نفرستاد تا بتواند نام بازیکنان جدید خود را به لیست اضافه کند.

کلیدواژه : پرسپولیسحامد لک

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید