کد خبر:29777
پ

فهرست تیم های قهرمان در ادوار مختلف لیگ ایران

با قهرمانی پرسپولیس، مجموع تعداد قهرمانی های این تیم در سطح اول فوتبال ایران به عدد 14 رسید. در ادامه توجه شما را به فهرست تیم های قهرمان در ادوار مختلف لیگ ایران جلب می نمائیم.   فهرست تیم های قهرمان در ادوار مختلف لیگ ایران در اینفوگرافی همه قهرمانان لیگ های سراسری مشخص شده […]

با قهرمانی پرسپولیس، مجموع تعداد قهرمانی های این تیم در سطح اول فوتبال ایران به عدد 14 رسید. در ادامه توجه شما را به فهرست تیم های قهرمان در ادوار مختلف لیگ ایران جلب می نمائیم.

 

فهرست تیم های قهرمان در ادوار مختلف لیگ ایران

در اینفوگرافی همه قهرمانان لیگ های سراسری مشخص شده اند. در فوتبال ایران از سال 1349 لیگ های کشوری آغاز شده که لیگ تخت جمشید اولین لیگ سراسری بوده است. پس از انقلاب از سال 68 لیگهای سراسری شروع شد که تحت نام های مختلف لیگ قدس، لیگ آزادگان و لیگ برتر خلیج فارس برگزار شده است. در تاریخ لیگ برتر پرسپولیس با هفت قهرمانی، سپاهان با 5 قهرمانی و استقلال با سه قهرمانی، فولاد با دو قهرمانی و پاس و سایپا با یک قهرمانی قرار دارند.

در کل ادوار لیگ های سراسری، پرسپولیس با 14 قهرمانی، استقلال با 8 قهرمانی، پاس و سپاهان با 5 قهرمانی، سایپا با سه قهرمانی و فولاد با دو قهرمانی و استقللال خوزستان با یک قهرمانی اول تا ششم هستند.

فهرست تیم های قهرمان در ادوار مختلف لیگ ایران

کلیدواژه : استقلالپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید